וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה מדעי: למה ישראל לא תזכה באירוויזיון בשבוע הבא

30.4.2014 / 13:58

מסתבר שלאירוויזיון חוקים משלו - פרופ' גד יאיר מסביר מדוע לשיר של מיי פיינגולד אין סיכוי לזכות בתחרות ומה הקשר בין דפוסי ההצבעות באירוויזיון למשבר בין אוקראינה לרוסיה. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

חשיפה: עבריין ניצל מחיסול בגלל פיצוץ רכבו של פרקליט מחוז תל אביב. העבריין אייל נגר חב את חייו למטען שהתפוצץ ברכבו של פרקליט מחוז תל אביב לפני כחצי שנה. נגר היה יעד החיסול של עופר לביא שותפו של ראש משפחת הפשע שלום דומרני, לידי מערכת וואלה! חדשות הגיעו הקלטות המתעדות שיחה בין שני בכירי עולם תחתון המבטלים את החיסול. האזינו להקלטות.

סערה בצה"ל: חברו ליחידה של דוד הנחלוואי, החייל שדרך את הנשק אומר למהדורת וואלה! חדשות: "הפרסום נפל עליו בבום, הוא לא קורה למרד ואנחנו מגבים אותו". אמש החל מפגן תמיכה של אלפי חיילים למען לוחם הנח"ל שתועד דורך נשק מול פלסטיני בחברון ונכנס לכלא. מדובר מצה"ל נמסר בתגובה: הדחת הלוחם הייתה בגין אירועים אלימים קודמים שבהם היה מעורב ולא בגלל דריכת הנשק. האזינו לשיחה עם חברו ליחידה של דוד הנחלוואי.

הצצה למכוניות הפאר של האדמו"רים: בזמן שחסידיהם חיים בעוני, המנהיגים הרוחניים נוסעים במכוניות יוקרה בשווי מאות אלפי שקלים. יקי אדמקר, כתב וואלה! לענייני חרדים, על האדמו"רים שמייצגים ערכי צניעות ותורה אבל נוסעים בלקסוס ובקדילאק.

התחזית: הלילה בהיר וקריר, מחר עלייה קלה בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully