וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסלקטורים לקחו אותי לחדר צדדי ופוצצו אותי במכות"

29.4.2014 / 17:36

משה טוויטו בילה עם חבריו במועדון בתל אביב. לטענתו, לאחר עימות מילולי עם הברמנית, הוציאו אותו המאבטחים מהמקום והחלו להכותו. "דווקא מי שאמון על הביטחון, מאיים עלינו"

משה טוויטו שהותקף לכאורה על ידי מאבטחים במועדון "ווליום" בתל אביב, אפריל 2014. באדיבות המצולמים
הבילוי הסתיים בבית החולים. טוויטו/באדיבות המצולמים

כשבוע לאחר רצח החייל יפתח גריידי מחוץ למועדון ברעננה, בילוי נוסף במועדון הסתיים באלימות, אך הפעם, על פי החשד, הגורמים לכך היו דווקא מי שאמורים לשמור על ביטחון המבלים – המאבטחים.

במוצאי יום שבת האחרון בילה משה טוויטו, בן 28 מבני ברק, יחד עם חבריו במועדון "ווליום" בתל אביב. בשיחה עם וואלה! חדשות הוא תיאר כיצד סיים את הבילוי בבית חולים, לאחר שלדבריו הותקף על ידי המאבטחים במקום.

עוד חדשות מהארץ:
שבועיים לאחר שאושפז: נער בן 15 מת מחיידק טורף
אזרח התלונן על השר פירון: "צרך ריטלין ללא מרשם"
שדרות מקצצת ומפטרת, אבל מוצאת כסף לאייל גולן

"נכנסנו למועדון, התיישבנו על הבר וביקשנו להזמין בקבוק וודקה", שחזר טוויטו. לטענתו, הברמנית סירבה לבקשה ובתגובה הוא פנה למאחרת וליחצ"נים. "הם בעצם היו די בשוק מכך שהיא סירבה למכור לי. המארחת עלתה איתי למעלה, לקחה ממני כסף ושאלה את הברמנית מדוע אינה מוכנה למכור לי".

"אתה תשתה 'סמירנוף'. זה מה שיש"

לדבריו, לאחר שנזפה בה המארחת, הברמנית התרצתה, לקחה את הכסף והגישה לו בקבוק וודקה זול יותר מזה ששילם עליו. "היא אמרה לי: 'אתה תשתה היום סמירנוף. זה מה שיש. תגיד תודה'". בשלב זה, לטענתו, הוא דרש ממנה את הכסף בחזרה ואמר לה שהוא אינו מעוניין להישאר במקום.

טוויטו סיפר כי הברמנית סירבה להחזיר לו את כספו, קראה לאחד המאבטחים ונתנה לו את הכסף שלו. "המאבטחים הגיעו, נתנו לי את הכסף והוציאו אותי החוצה", תיאר. "'עם מאבטחים לא מתעסקים', אמרתי לעצמי. לקחתי את הכסף ואספתי את החברים. התחלתי לספור את הכסף והבנתי שחסרים מאה שקלים".

בשלב זה, פנה טוויטו אל המאבטחים בשנית ודרש מהם את הכסף החסר. "מכאן לקחו אותי ארבעה סלקטורים לחדר צדדי, דקרו אותי, פוצצו אותי במקלות ואגרופים על ידי אגרופנים, דקרו אותי בשפה וגרמו לי לחתך רציני", תיאר בכעס.

אורנלה בר לב, ידידה של טוויטו שהייתה במקום, חשה לעזרתו וקפצה על אחד המאבטחים. "ראיתי שמשה מקבל מכות מהמאבטחים", שחזרה. "הגעתי ותפסתי את אחד מהם בצוואר ואמרתי לו 'תעוף מכאן, איך אתם עושים כזה דבר? אתם מאבטחים!'".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"בזווית העין, ראיתי שהם מסריטים אותנו"

"הם דקרו לו את השפה ועשו לו שם חור", הוסיפה. "ממש פיצצו אותו במכות. הכניסו אותו למעלית, הוא נפל שם ואיבד את ההכרה. אני נכנסתי אחריו למעלית והם ממש קרעו אותו במכות. המעלית הייתה צפופה לא היה מקום. המעלית ירדה לקומה למטה והוא יצא איתי חצי מעולף. בזווית העין, ראיתי את המאבטחים צוחקים עלינו ומסריטים אותנו".

בשעה 1:30 התקשרה בר לב למוקד המשטרה, שם מיהרו להזמין אמבולנס למקום. "המשטרה הגיעה ואני הצבעתי להם על הסלקטורים", סיפרה. "השוטרים לקחו ממני עדות ושאלו אם אני מזהה אותם. אמרתי להם שכן - אחד עם קעקוע והשני עם כובע".

משה טוויטו שהותקף לכאורה על ידי מאבטחים במועדון "ווליום" בתל אביב, אפריל 2014. באדיבות המצולמים
סדרה של בדיקות לאורך הלילה/באדיבות המצולמים

צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה את טוויטו לבית החולים איכילוב בעיר, שם עבר בדיקות עד הבוקר – ושוחרר לביתו. יממה לאחר שחרורו, הוא הגיש תלונה במשטרה, המאבטחים נעצרו וכעת הם שוהים במעצר בית.

"לא ייאמן שאנחנו הולכים לבלות ודווקא מי שצריך לשמור עלינו ולתת לנו ביטחון הם אלה שמאיימים עלינו", אמרה בר לב. "דווקא מי שצריך לתת לנו את האמון והביטחון שאנחנו יכולים לבלות בכיף, הם אלו שגורמים לנו להרגיש את הפחד. את העבודה שלהם הם לא באמת עושים, במקרים שיש מכות הם אף פעם לא מפרידים ומזמינים משטרה, הם מוציאים אותם החוצה ונותנים להם להתמודד לבד עם המקרה. ראי ערך המקרה של החייל גריידי".

משה טוויטו שהותקף לכאורה על ידי מאבטחים במועדון "ווליום" בתל אביב, אפריל 2014. באדיבות המצולמים
המאבטחים טענו שהוא תקף אותם. טוויטו/באדיבות המצולמים

עורך הדין שי שקד, המייצג את שני המאבטחים מחברת "י.מ.מ אבטחה", הבהיר כי הם מכחישים את העבירות המיוחסות להם. "במהלך האירוע, הבליין בעצמו תקף את שני המאבטחים והתפרע והפר את הסדר הציבורי במועדון", אמר. "המאבטחים פעלו על מנת להוציאו מן המועדון לאלתר ובעקבות התנגדות שלו תוך כדי הטחות איומים ומכות במאבטחים, ככל הנראה קיבל מכה. המאבטחים פעלו בהתאם להנחיות והנהלים של החברה ואין בהתנהגותם שום דופי".

מהמועדון "ווליום" נמסר בתגובה: "אנחנו מכחישים את מה שנכתב בסטטוס אותו העלה משה טוויטו אל עמוד הפייסבוק שלו, בו גולל את סיפור התקיפה אותו חווה לכאורה במועדון 'ווליום' על ידי חברת האבטחה 'י.מ.מ'. לפי עדויות של מנהל המקום והעובדים ומצלמות האבטחה, אותו בחור נהג באלימות וחברת האבטחה פעלה לפי הנהלים וביקשו ממנו בצורה עדינה לצאת מהמועדון. משהתנגד לצאת ופעל באלימות יכול להיות שהופעל כוח פיזי סביר כדי להשתלט עליו ולהוציאו מהמועדון. המועדון בימים אלו שוקל תביעה על הוצאת דיבה".

לפניות לכתבת דנה ירקצי - danayark@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully