וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 נפגעים משאיפת עשן בשריפה בבניין בטבריה

25.4.2014 / 11:06

צוותי כיבוי הוזעקו לבניין שברחוב הפלמ"ח בעיר, ומנסים עדיין להשתלט על הלהבות. שלושה שנפגעו בינוני פונו לבית החולים פוריה, כמו גם חמישה שנפגעו קל. המשטרה חוקרת את נסיבות

בניין בוער בטבריה, 25.4.2014. מד"א
המשטרה חוקרת את הנסיבות. זירת השריפה בטבריה, הבוקר/מד"א

12 בני אדם נפגעו הבוקר (שישי) משאיפת עשן בשריפה שפרצה בבניין בן חמש ברחוב הפלמ"ח בטבריה. מצבם של שלושה מהנפגעים מוגדר בינוני, ואילו של השאר קל. שמונה פונו לצורך קבלת טיפול לבית החולים פוריה בעיר. ארבעה נפגעים נוספים קיבלו טיפול במקום. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

פרמדיק מד"א, דודו פחימה, שהגיע לזירת האירוע סיפר: "מדובר בשריפה בבניין בן 5 קומות. צוותים גדולים של מד"א שהגיעו למקום העניקו במקום טיפול רפואי ל-12 נפגעים, בהם שניים במצב בינוני. כל הפצועים סובלים משאיפת עשן ופונו באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית חולים פוריה."

ראש עיריית טבריה יוסי בן דוד, הגיע לזירה מיד בתחילת האירוע. הוא הודה לכוחות ההצלה והביטחון על נחישותם לכיבוי השריפה במהירות ועל הטיפול בדיירי הבתים. כמו כן, הנחה ראש העיר את הגורמים הרלוונטיים בעיריית טבריה לפעול ולסייע באופן מיידי למשפחות שביתן ניזוק. "רק נחישותם, יעילותם ויכולתם המקצועית של אנשי כוחות הביטחון וההצלחה מנעו אסון כבד. בהחלט היה מדובר פה בנס גדול. עיריית טבריה תסייע למשפחות שבתיהן ניזוקו בשריפה", אמר בן דוד.

אתמול נפגעו באורח קל משאיפת עשן תשעה בני אדם, בהם שני מבוגרים ושבעה ילדים, בשריפה שפרצה ברחוב יעקב וייס בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מגן דוד אדום העניקו להם טיפול רפואי במקום ופינו אותם לבית החולים לניאדו בעיר.

וואלה! חדשות - הסיפורים החמים:
"שיכור ניסה לחטוף מטוס אוסטרלי ונעצר"
יולדת מתה לאחר ניתוח קיסרי בוולפסון, התינוק בריא
הלילה: ארבעה צעירים נדקרו בקטטות ברחבי הארץ

בניין בוער בטבריה, 25.4.2014. מד"א
טבריה, היום/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully