וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפדופיל הסדרתי השתחרר בהסדר טיעון - ותקף שוב

24.4.2014 / 21:12

אמיר אלמקייס, שסיים לאחרונה לרצות 5 שנות מאסר, מואשם כי ביצע מעשה מגונה בקטין בן 13 לעיני אחיו בן ה-11. בעבר הוא הורשע ב-4 עבירות מין וריצה כ-20 שנות מאסר במצטבר

אילוסטרציה. ShutterStock
הפדופיל הורשע ונכלא בעבר בגין עבירות דומות/ShutterStock

הפדופיל הסדרתי השתחרר - וחזר לסורו: הפרקליטות הגישה אתמול (חמישי) כתב אישום נגד אמיר אלמקייס, פדופיל מורשע בן 48 ששוחרר ממאסר לפני חודשים בודדים. אלמקייס, תושב פתח תקווה, נאשם בכמה עבירות של מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 14 שנים, מעשה מגונה בפומבי והפרת צו פיקוח על עברייני מין. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו עד לקבלת החלטה אחרת בעניינו.

על פי כתב האישום, לפני כשלושה שבועות הבחין אלמקייס ברחוב בשני אחים קטינים, בני 13 ו-11, והחל לשוחח עמם. הוא סיפר להם כי הוא גרוש, מתגורר בגפו וכי בדירתו יש חתולים - והציע להם להתלוות לביתו. אלמקייס אמר שהוא זקוק לעזרה בניקיונות לקראת פסח, ואף הציע תשלום עבור העבודה. בכך הוא הפר, לכאורה, צו בית משפט שאסר עליו התחברות לקטינים ושהייה במחיצתם למשך חמש שנים לאחר שחרורו.

עוד בוואלה! חדשות:
שוב: בן 3 טבע למוות בצימר במושב חד נס בגולן
מסתמן: פינטו מסכים להסדר טיעון עם מאסר בפועל
תיעוד: ערבים תוקפים ילדים חרדים בהר הבית

כאשר שני הקטינים הגיעו לביתו, הציג אלמקייס בפניהם סרטים פורנוגרפיים ובהמשך ביצע באחד מהם מעשים מגונים בנוכחות אחיו הצעיר. אך בכך לא מסתיימים מעשיו של אלמקייס. הפרקליטות מאשימה כי כשבוע לאחר מכן, הבחין אלמקייס בקטין בן ה-13 ליד חנות אופניים ברחוב וולפסון בעיר ושאל אותו מדוע לא הגיע לשאול לשלומו, והזמין אותו לבוא לביתו בשנית.

למחרת אכן הגיע הקטין לבית הפדופיל, וביקש מאלמקייס לצפות שוב בסרט פורנוגרפי. אלמקייס הקרין לקטין את הסרט וביצע בו פעם נוספת מעשים מגונים, כשהוא מבקש ממנו לא לספר על מעשיו, ומבטיח לו 400 שקלים בתמורה לשתיקתו.

אלמקייס נחשב לעבריין מין סדרתי, והוא היה מעורב כמה פעמים בעבירות דומות. ב-2008 הוא נעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים ומעשי סדום בקטין בן 13. הוא הורשע במסגרת הסדר טיעון בו הודה רק במעשים מגונים, וריצה עונש מאסר של 5 שנים בלבד. ב-1988 נידון ל-6 שנות מאסר בגין שוד מזוין ואינוס בכוח, וב-1992 ו-2002 נידון ל-6 ו-5 שנות מאסר, בהתאמה, בגין עבירות מין בקטינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully