וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי קיצר את החצאית של קיילי מינו?

27.8.2002 / 14:08

התשובה: אף אחד; מדובר בבובת השעווה של הזמרת, שכורעת על ארבע במוזיאון מאדאם טוסו; למרות שבתמונות רואים לאחרונה פחות בד ויותר ישבן, דובר המאדאם מסביר: הצלמים אשמים

"לא החלפנו את החצאית של קיילי מינו". כך טוענים גורמים במוזיאון מאדאם טוסו בלונדון. ההפרכה באה בעקבות דיווחים שנשמעו לאחרונה, לפיהם חצאיתה של בובת השעווה בדמותה של קיילי מינו הוחלפה, לאחר שהזמרת התלוננה כי החצאית קצרה מדי.

דובר המוזיאון מסר לאתר "אנאנובה", כי באמתחתם שתי שמלות חליפיות לבובה קיילי: אחת שחורה ואחת אדומה – כדי שיוכלו לשלוח אותן לניקוי יבש והבובה לא תיוותר (חלילה) עירומה. "אמנם לבובה ישנן שתי תלבושות, מטעמי הצורך בניקוי, ואחת מהן אכן יותר קצרה מרעותה", הודה, "אך לא שינינו את אורך שמלתה בכלל".

ואיך הוא מסביר את הבדלי אורך החצאית בתמונות? בקלות: "ייתכן שהחצאית נראית קצרה יותר בכמה תמונות מכיוון שהצלמים היו קצת שובבים", כך דברי הדובר. "ייתכן שהצלמים משכו את החצאית קצת למעלה, כדי לקבל תמונה טובה יותר של ישבנה".

עכשיו הכל ברור. כך או כך, בובת השעווה של קיילי, שמונחת לה בתנוחת פרובוקטיבית כשהיא כורעת על ארבע – היא עדיין הדגם המועדף במוזיאון, מאז שהובאה לשם החודש. עוד הוכחה לכך שהאורך לא קובע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully