וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך "עד סוף העולם" שברה את שיאי הרייטינג של ערוץ 10

23.4.2014 / 14:31

הריאליטי החדש של ערוץ 10 כובש את טבלאות הרייטינג. הנוסחה: זוגות גרושים, משימות נוסח הישרדות, וכביסה מלוכלכת שמכובסת מול המצלמות. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

"נזכרים בנו רק ביום השואה, בשאר השנה אף אחד לא זוכר אותנו". חמישים אלף ניצולי שואה חיים מתחת לקו העוני, כך עולה מהדוח השנתי על מצבם של הניצולים שמתפרסם מדי שנה לקראת יום השואה. זאב הרצפולמן, ניצול שואה, מוחה על "הפסטיבל השנתי המוכתב" ועל ההתעלמות ביתר ימות השנה.

כמה עולה כליה? התפוצצות פרשת סחר האיברים בדרום שבה צעירות חסרות אמצעים פותו למכור את איבריהן תמורת כמה אלפי שקלים, היא תופעה נדירה בישראל, אך הולכת ומתרחבת העולם. על פי הערכות ארגון הבריאות העולמי בכל שעה נמכר איבר אדם. מה התעריף לאיברים בשוק השחור?

חמאס ופתח לקראת פיוס היסטורי? על פי הדיווחים בפגישת פיוס היום בין פתח לחמאס סוכם על הקמתה של ממשלת אחדות שתוצג בעוד כחודשיים ועל בחירות בינואר בשנה הבאה. אך למרות החיוכים והאווירה הנינוחה, מוקדם להכריז על הנהגה פלסטינית מאוחדת. אבי יששכרוף, פרשננו לענייני ערבים מדווח מהרשות הפלסטינית.

הטירוף הצהוב: אחרי שלושה משחקים בסדרת ההצלבה, מכבי תל אביב זקוקה לניצחון הערב בכדי לעלות לפיינל פור. האוהדים כבר בכוננות לקראת הדיל המשתלם ביותר למילאנו

התחזית: הלילה בהיר וחם מרגיל, מחר התחממות נוספת, יעשה שרבי בכל הארץ.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully