וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז איפה אתם אחרי החג? חבילות לחו"ל בחצי מחיר

22.4.2014 / 13:59

לא הספקתם לנפוש בחופשת הפסח? זה בדיוק הזמן לצאת לחופשה בחו"ל, זיו ריינשטיין עורך וואלה! תיירות על צניחת מחירי הטיסות והדילים אחרי החג. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

תיעוד: אמו של יפתח גריידי מגיעה לזירת הרצח זמן קצר לאחר שבנה מת. האם האבלה נראית יוצאת ממקום הרצח מלווה בשוטרים המספרים לה על הרגעים האחרונים של בנה. החייל בן ה- 19 נדקר למוות מחוץ למועדון "שש" ברעננה בעקבות ריב שהתפתח בין חבריו לחבורה אחרת ששהתה במקום. המשטרה האריכה היום את מעצרם של ארבעת החשודים ברצח אך החשוד המרכזי בדקירה טרם נתפס והמצוד אחריו נמשך.

הטביעה של הפעוט בבריכה - כך ניתן למנוע את הטרגדיה הבאה. שני מקרים של טביעת פעוטות מתחילת החודש ועונת הרחצה עוד לא החלה, איך מונעים את האסון הבא? מגדר בעלת מנגנון נעילה חכם ועד לצמיד בטיחות שמצפצף כשילדיכם בא במגע עם מים - האמצעים שיעזרו לכם לעבור בשלום את הבילוי ליד הבריכה.

למה באמת נסגרה מסעדת "רפאל"? רפי כהן, הבעלים של המסעדה טוען כי נאלץ לסגור את המסעדה בגלל "הונאת ענק של גורמים עבריינים" אך נכון לרגע זה לא התקבלה תלונה במשטרה. לעובדי המסעדה יש גרסה אחרת לאירועים. ריטה גולדשטיין, כתבת וואלה! אוכל על הפרשה שמסעירה את עולם המסעדנות.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר עלייה בטמפרטורות, ייעשה חם ויבש מהרגיל בעונה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully