וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 15 אנס את אמה בת ה-40 של חברתו

22.4.2014 / 14:55

3 מעשי אונס בידי נערים דווחו בימים האחרונים: בת 16 נכנסה להיריון לאחר שנאנסה בבית הספר, נער חוסה סיפר שנאנס בידי נער אחר במוסד ואישה סיפרה שהותקפה בידי החבר של בתה

אילוסטרציה של אישה יושבת. ShutterStock
אילוסטרציה של אישה יושבת/ShutterStock

חשד לשלושה מעשי אונס קשים בידי נערים: אישה כבת 40 התלוננה אתמול (שני) במשטרת ראשון לציון כי חברה הקטין של בתה אנס אותה לפני כחודשיים. לדברי המתלוננת, הנער בן ה-15 הוא בן זוגה של בתה בת ה-18, והשניים גרים ביחד. היא סיפרה כי הלכה לבקר את בתה יחד עם החשוד וחבר נוסף, בן 18. כשהגיעו לבית, נכנסה האישה לחדר עם החשוד, ושם אנס אותה. עוד טענה כי לא הצליחה לזעוק לעזרה כי חששה מפניו. לדבריה, הנער ניסה לשכב עמה בכמה מקרים שונים בעבר. הוא נעצר אתמול והכחיש בחקירתו את החשדות נגדו. הבוקר הובא בפני שופט ומעצרו הוארך.

במקרה אחר שדווח בשבוע שעבר, הגיעה נערה בת 16 מהמרכז הגיעה בליווי אמה לוועדה להפסקת היריון לבית החולים אסף הרופא בצריפין, כשהיא בשבוע ה-13 להריונה. לאחר תשאול הצוות הרפואי, סיפרה הנערה כי נער בן 15 המתגורר בשכונה שלה אנס אותה בשישה מקרים שונים. בתלונתה למשטרה אמרה הנערה כי נאנסה בכוח על ידי החשוד בחדר מדרגות בבניין מגורים, במקלט ובחצר בית הספר. לדבריה, הוא איים על חייה אם לא תיעתר לו. הנערה גילתה כי היא בהיריון לאחר בדיקת דם שעשתה. גורם במשטרה אמר כי מדובר במקרה חמור וכי הילדה מטופלת על ידי גורמי הרווחה. הנער החשוד נעצר ובחקירתו קשר עצמו למתלוננת, אך טען כי יחסי המין היו בהסכמה. מעצרו הוארך.

חשד נוסף נוגע לאונס במוסד לחוסים בשרון. נער בן 15 שהובהל אתמול לבית החולים הלל יפה בחדרה לאחר שלא חש בטוב סיפר לצוות הרפואי כי נאנס על ידי נער בן גילו אחר ששוהה עמו במוסד. תלונה הוגשה למשטרת חדרה, וזו פתחה בחקירה.

הנער שהותקף לכאורה התלונן על כאבי בטן וגב קשים. בתחילה סבר הצוות הרפואי כי מדובר בקלקול קיבה, אך לאחר בירור קצר נשבר הנער וסיפר כי נאנס יום קודם על ידי נער אחר. הוא הועבר לבית החולים בני ציון בחיפה, שם עבר בדיקת אונס. הנהלת המוסד והנער הגישו תלונה במשטרה, וזו חקרה את הנער החשוד.

לקריאה נוספת
רצחה את האנס – ותוצא להורג? דרמה באיראן
527 מורים ותלמידים חשודים באונס אכזרי בשירותים
סדרת רשת תיעודית חדשה: ”ערכת כלים לנאנסת ’הטרייה’”

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully