וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיכו שעות להיכנס לפארק - שנסגר לתעשייה האווירית

המוני מבקרים הגיעו לפארק אריאל שרון כדי לצפות בתערוכת מיחזור בינלאומית, אך הקופות לא נפתחו: "יכלו להודיע באינטרנט שהפארק סגור". ההנהלה: לא הגיעו בשעה הנקובה בכרטיס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פארק אריאל שרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו בכל שנה, ימי חול המועד פסח מביאים עמם מאות אלפי מטיילים לכל פינה בארץ, שנהנים מהאתרים הלאומיים, החופים ומסלולי הטיולים השונים. עם זאת, עשרות המשפחות שהגיעו היום (רביעי) אל פארק אריאל שרון לכבוד תערוכת המיחזור הבינלאומית "Trash People" שמוצגת בארץ, נאלצו לשוב על עקבותיהם לאחר שעות של המתנה בפקקים עקב סגירת המקום לעובדי התעשייה האווירית.

אופיר רווח, בן 31 מרמת גן, שהגיע עם ילדיו וחיכה שעות בתור לצד עשרות משפחות סיפר: "ישבתי אתמול וחיפשתי מה לעשות בחול המועד עם הילדים שלי והחלטתי שנגיע לפארק שרון. עוד לפני שיצאתי מהבית, בדקתי באינטרנט את שעות הפתיחה והודגש שהכניסה תעלה 20 שקלים תמורת בקבוקים למיחזור. לאחר שעות של המתנה בפקקים אני ועוד עשרות משפחות מצאנו את הקופות סגורות".

לדברי רווח, לא הייתה שום הודעה באתר האינטרנט של הפארק בנוגע לסגירת המקום לרגל אירוע. המבקרים המאוכזבים ביררו עם אנשי ההפקה את סיבת סגירת הקופות ואלו השיבו שנעשתה טעות והפארק סגור לעובדי התעשייה האווירית. "הם עשו קמפיין פרסום וקראו לציבור הרחב להגיע. הם יכולים היו לפחות להודיע באתר האינטרנט שהפארק סגור לרגל אירוע", הוסיף רווח. "היו מלא משפחות עם ילדים שהתאכזבו, נוצר בלגן ממש גדול. אלו שקנו כרטיסים מראש במשרד 'הדרן' מצאו את עצמם מתחננים לאנשי ההפקה להיכנס לפארק. לאחר שיחות עם הממונים אישרו להם כניסה ועלייה לאוטובוס שייקח אותם למתחם".

הסיפורים החמים בחדשות:
אבו מאזן גינה פיגוע הירי "וכל פעולת טרור אחרת"
צפו במהומות בהר הבית: פלסטינים התבצרו במסגד
רצחה את האנס – ותוצא להורג? דרמה באיראן

גלעד ועמרי שרון עם עמיר פרץ בחניכת פארק אריאל שרון. פברואר 2014. דרור עינב
השר להגנת הסביבה עמיר פרץ עם בניו של שרון בטקס חנוכת הפארק/דרור עינב

לדברי המטיילים, לאחר שנוצרה במקום מהומה, מסרו מפיקי האירוע כי הקופות יהיו סגורות ורק בשעה 13:00 ייפתחו לקהל הרחב. "לא נשארנו שם בשמש הקופחת עד שהקופות ייפתחו. הגענו בשעה 9:00 לפי מה שהיה כתוב באתר. זו הייתה ממש עוגמת נפש ובזבוז של שעות יציאה מהבית והמתנה בפקקים לצד האכזבה שחוו הילדים".

מפארק אריאל שרון נמסר: "כרטיסים להיום בבוקר לא מוצעים למכירה זה שבועות, כיוון שנרכשו מראש על ידי הוועדים המאורגנים. הנושא צוין באתר הפארק, במיני סייט של התערוכה ובאתר הכרטיסים 'הדרן'. הכרטיסים שאיתם הגיעו המבקרים הבוקר היו לשעה מאוחרת יותר משעת הגעתם בפועל, אך גם להם ניתן מענה. אנו שמחים על ההתלהבות והביקוש הגדול שהתערוכה מייצרת ומבקשים מהציבור להיערך עם כרטיסים מראש ולהגיע בשעה שנקובה בכרטיס".

לפניות לכתבת: danayark@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully