וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, "בית השלום"

דרור אידר

14.4.2014 / 7:33

"כתבנו מדווח מבית המריבה". "כן, בג"ץ הכריע בנושא בית המריבה. ניצחון גדול למתנחלים". אה, "והנה פלסטיני שכדאי שנשמע, המספר שבכל מקום שיש מתנחלים יש מריבה ומתיחות ואיזה רעים היהודים, סליחה 'המתנחלים'" וכן הלאה וכן הלאה.

מי אתם, עיתונאים ושדרנים, שתקבעו שמדובר ב"בית המריבה", אם בעלי הנכס מכנים אותו "בית השלום"? תארו לכם שהיינו מכנים את המגדלים בואכה תל אביב "המגדלים המנקרים את העיניים המכונים בפי בעליהם מגדלי עזריאלי", איך זה?

או מה דעתכם שהיינו שומעים על "תנועת השמאל המכונה 'שלום עכשיו'" - שהרי כולנו יודעים שכל קשר בין התנועה הזאת לבין שלום הוא אחיזת עיניים? אז מדוע "בית המריבה"? התקשורת בשירות השמאל. לא מעניינת אותה החלטת בג"ץ הקובעת שמדובר בקניין כשר לחלוטין של יהודי הארץ ואם כן, הרי בעלי הנכס יכולים לכנותו באיזה שם שיאבו. מה שמעניין זאת הקביעה של השמאל הישראלי הרואה במרחבי ארץ ישראל שמעבר לקו מדומיין, אדמות מריבה הגזולות בידינו. חברון, הנחלה ההיסטורית הראשונה של עמנו, היתה מאז ומתמיד כפצע בעיניהם.

ולא, לא "ניצחון גדול למתנחלים"; ניצחון גדול לאוהבי ארץ ישראל באשר הם, כלומר רוב הציבור, שהשמאל הישראלי המידלדל מנסה להכתיב לו באמצעות עיתונאיו מה לחשוב וכיצד להתייחס לעצם מציאותנו פה בארץ חמדת אבות.

פעם אחר פעם מתבהרת התובנה שלא הפלסטינים הם הסיפור, אלא אנחנו והתודעה הלאומית השבויה שלנו. תושביה היהודים של חברון צריכים להגיש קובלנה - ואם לא תעזור, אז תביעה - נגד אמצעי תקשורת, לבטח אמצעי תקשורת ממלכתיים, שיכנו את "בית השלום" בכינוי הבזוי "בית המריבה".

השמאל לא מחובר למציאות

אימרו מעתה "בית השלום", ואכן כפי שלמדנו במאת השנים האחרונות, וביתר שאת בשני העשורים האחרונים, רק היאחזות ודבקות של היהודים באדמת אבותיהם מביאות שקט ושלום על כולנו, ולעומת זאת נסיגות מארץ חיינו הביאו עלינו מלחמה וטרור ואובדן חיים.

ערב חג החירות אנחנו מבקשים לחלץ לחופשי את התודעה הלאומית השבויה במשטר השפה והתודעה שהושלט עלינו מאז שבנו הביתה לציון. החירות היא בראש ובראשונה עמידה מול הכתבה של אופי ראיית המציאות.

האירועים השוטפים והניסיונות המדיניים הכושלים לא ממש שיכנעו שהשמאל מחובר למציאות. נא להתעדכן. ברוכים הבאים חלוצי חברון לבית השלום, ועושה השלום יעשה שלום על כולנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully