וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר לפיד, קייט מידלטון והחבר של נינט מנקים לפסח

13.4.2014 / 11:17

ניצלנו את ערב החג כדי להמליץ לכמה אנשים לעשות סדר: מי צריך להוריד את הבלורית, למי מומלץ לאוורר את ארון השלדים ומי חייב לעשות מקלחת? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

תיעוד: צעירים תוקפים באכזריות אדם לוקה בשכלו באשדוד. בתקרית שתועדה במצלמות האבטחה של בנק בעיר נראים שלושה צעירים מכים ללא רחמים אדם בעל מוגבלות וגונבים את מכשירו הסלולרי. המשטרה עצרה את החשודים והם הודו במעשה אך טוענים כי פעלו מתוך הגנה עצמית. צפו בתיעוד.

עסקת פולארד - האם הקואליציה של נתניהו בסכנה? אחרי הפיצוץ במשא ומתן, עסקת פולארד חוזרת לסדר היום. יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, מאיים לפרוש מהממשלה. מה הסיכוי שישראל תלך לבחירות שנה וחצי אחרי הקמת הממשלה, ומה הסיכוי שלבני ולפיד יפרשו במקרה של פיצוץ המשא ומתן?

עשר המכות - גרסת הסלבס: פרויקט מיוחד של וואלה! סלבס לפסח מספר על המכות שמקשות על חייהם של המפורסמים - מהתמכרות לניקיון, דרך אוסף נעלים שעולה על גדותיו ועד לחיבה יתרה ומעיקה למים. אדם סרור, עורך וואלה! סלבס, מביא טעימה מהפרוייקט לחג: אלבום מכות מצולם.

התחזית: הלילה מעונן חלקית. מחר ערב ליל הסדר- עלייה קלה בטמפרטורות, בשלישי בחג- התחממות נוספת וחם מהרגיל בעונה. בלילה ייתכן גשם מקומי.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully