וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג ופצוע בינוני בקטטה שפרצה בין חסרי בית בצפת

13.4.2014 / 10:27

עדים לאירוע סיפרו כי שלושה גברים בשנות ה-40 לחייהם החלו להתקוטט במרפסת בית כנסת בעיר העתיקה. אחד התושבים סיפר כי הדוקר הלך ברחוב נוטף דם: "הוא היה אדיש"

הומלס. ShutterStock
"הומלס תימהוני אמריקני נכנס לבית הכנסת והתחיל לריב עם הומלס אחר, המוכר כטיפוס מאוד רעשן ומוחצן"/ShutterStock

גבר כבן 40 נהרג הבוקר (ראשון) וגבר נוסף, בן 42, נפצע באורח בינוני בגפיים באירוע דקירה ברחוב האר"י וברחוב שמעון בר יוחאי שבצפת. אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א הוזעקו לזירת הקטטה ופינו את השניים לבית החולים זיו בעיר. אחד הנפגעים הגיע למרכז הרפואי ללא רוח חיים. הנפגע הנוסף מטופל בחדר הטראומה. מהמשטרה נמסר כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה קטטה בין שלושה מחוסרי בית. גורמי תחנת צפת נמצאים במקום ופתחו בחקירה.

עוד בנושא
קטטה באשדוד: ארבעה צעירים נדקרו, אחד במצב קשה
נער הוכה בראשו עם מקל בקטטה בשדרות, מצבו קשה

תושבים בעיר העתיקה של צפת מספרים כי אירוע הדקירה התרחש במרפסת בית הכנסת מקאראב ברחוב בר יוחאי שליד כיכר המגנים. "מדובר בהומלס תימהוני אמריקני שנכנס לבית הכנסת והתחיל לריב עם הומלס אחר, המוכר כטיפוס מאוד רעשן ומוחצן", סיפר אחד התושבים, שהיה עד לאירוע. "לפתע האמריקני החל לדקור אותו ללא הכר, בעורק הראשי, בסרעפת ובכל חלקי גופו".

"אישה שראתה את האירוע מהמרפסת הסמוכה החלה לצרוח ולזרוק חפצים בניסיון לעצור את הרצח, אבל היא לא יכלה לעשות כלום כדי לעצור את הטירוף", הוסיף עד הראייה. עוד סיפר כי ראה את חסר הבית האמריקני הולך ברחוב הסמוך כשהוא נוטף דם: "הוא היה אדיש ולא היה אכפת לו מכלום. רק בדיעבד, כשניידת של מד"א פינתה אותו מהמקום, הסתבר לי שהוא הדוקר", סיפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully