וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרח למופת: עובד קבלן השיב ארנק עם 8,000 דולרים

עובד ניקיון בנתב"ג מצא את הארנק התפוח, ומיהר להודיע על כך לאנשי הביטחון בשדה. אלה הצליחו לאתר את התייר שאך הגיע לישראל. העובד זכה להוקרה מהנהלת רשות שדות התעופה

תעודת הוקרה לעובד נתב"ג טאצילו בלאציו שהשיב לתייר ארנק, אפריל 2014. רשות שדות התעופה, מערכת וואלה! NEWS
"הציג את פניה היפות של ישראל". בלאציו מקבל את תעודת ההוקרה במעמד שר התחבורה כץ/מערכת וואלה! NEWS, רשות שדות התעופה

טאצילו בלאציו, עובד ניקיון שמועסק על ידי חברת קבלן בנמל התעופה בן גוריון, מצא בשבוע שעבר ארנק ובתוכו 8,000 דולרים במזומן. הוא מיהר לדווח לאנשי הביטחון על האוצר שנמצא, ואלה החלו לכרוז בשדה בניסיון לאתר את התייר וקראו לו להגיע לאחד מדלפקי הביטחון. כעבור כמה דקות התייצב תייר, והוא סיפר כי הגיע לארץ זמן קצר קודם לכן ואיבד את ארנקו עם סכום הכסף.

הארנק התפוח הוחזר לתייר, וסיפורו של עובד הניקיון הגיע לצמרת הנהלת נמל התעופה ומשרד התחבורה. הבוקר (רביעי) זכה העובד להוקרה משר התחבורה ישראל כץ בליווי הנהלת רשות שדות התעופה ומנהל נתב"ג שמואל זכאי, שהעניקו לו תעודה מיוחדת ומתנה לחג.

עוד נכחו בטקס יו"ר מועצת המנהלים של רשות שדות התעופה עובדיה עלי, מנכ"ל הרשות יעקב גנות ויו"ר ועד העובדים פנחס עידן, שהעניק לעובד מתנה בשם עובדי הרשות. בלאציו זכה להוקרה על יושרו ועל גילוי אזרחות למופת. "אני מבקש להודות לך על כך שפעלת ביושר והצגת את פניה היפות של כולנו ושל מדינת ישראל", אמר מנהל נתב"ג לעובד הישר.

עוד בוואלה! חדשות:
לקראת פיצוץ: חבילת הסנקציות של מערכת הביטחון נגד הרשות
19 שנות מאסר לזר שאנס ושדד נכה בדרום תל אביב
"חייזר גזעני מהחלל": הבארבי האנושית פותחת את הפה

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully