וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסורת של מכבי: שחקנים מתנפלים על אוהדים ביציע

8.4.2014 / 12:45

שחקן מכבי תל אביב בכדורסל סופוקליס שחורציאניטיס הצליח לככב בכותרות לא בגלל ביצועיו על המגרש אמש אלא בזכות ההתנפלות על יציע אוהדי הפועל. סופו מצטרף למועדון אקסקלוסיבי של שחקני מכבי עם פתיל קצר. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

מלחמת האופנה בין העבריינים לבין השב"ס: נוהל ביטחון חדש קובע כי אסירים ועבריינים שנעצרו לא יורשו לחבוש כובע או ללבוש קפוצ'ון. בשב"ס חוששים כי פרטי החביבים על העבריינים עלולים להקשות על זיהוי העצור. עצור שמגיע לבית המעצר עומד בפני שתי ברירות: להפקיד את הקפוצ'ון או שהשב"ס יגזור לו את הכובע. דרישה לגיטימית או פגיעה בזכות האסיר לפרטיות?

שוב עימות אלים ביצהר: מתנחלים במאחז ביצהר תקפו באבנים את כוחות הביטחון שהגיעו לפנות מבנים לא חוקיים, מאוחר יותר הם השחיתו מאחז צבאי. התקרית מצטרפת לסדרה של התנגשויות אלימות בין התושבים לכוחות הביטחון ולתושבי הכפרים הפלסטינים הסמוכים. אירועי תג מחיר ואידיאולוגיה ימנית קיצונית הפכו את יצהר לסמל של קיצוניות - מדוע זה קורה דווקא שם?

"סחית באולפן - בואו תעצרו אותנו": פרשת הסמים והידוענים מסרבת לרדת מהכותרות וקריאות בעד ונגד הלגיטימיות של שימוש עצמי הציפו את הרשת ואת ערוצי התקשורת. הילה קובו מודה שהיא סחית וקונטרול פריק. היא לא מתנגדת באופן עקרוני ללגליזציה אבל חושבת שהגיע הזמן שנפסיק עם הטיעונים הדמגוגים בעד.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ירידה נוספת בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully