וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי מעוכב בהודו 7 חודשים - בגלל כדורים בתרמיל

7.4.2014 / 12:39

צעיר ישראלי טוען כי הוא נעצר בנמל התעופה של בומביי בגלל שבתרמילו נמצאו כדורי M16 שנשכחו מאז המילואים, ופונה לעזרת משרד החוץ. "אני מפחד להיכנס לכלא, הוויזה נגמרה ואין לי דרכון". מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

מקורביו של אולמרט: שולה זקן היא סוכן מדיח, היא ניסתה להפיל אותו. ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט נחקר היום באזהרה ביחידה הארצית לחקירות הונאה שבלוד. בסביבתו של אולמרט טוענים כי זקן יזמה את ההקלטות שבידי המשטרה וניסתה להדיחו. באשר לייצוג המשפטי של זקן בפרשת רשות המיסים שלכאורה מומן ע"י אולמרט בתמורה לשתיקתה - טענו מקורביו כי זקן היא כפוית טובה, וכי אולמרט נחלץ לעזרתה והפנה אותה למכריו שסייעו לה לממן את ההגנה המשפטית.

כמה כסף הושקע במציאת המטוס המלזי? הזמן למציאת הקופסה השחורה, שעשויה לספק פתרון לתעלומת היעלמותה של טיסה MH370, הולך ואוזל - בעוד שהמשאבים שמדינות העולם משקיעות בחיפוש המטוס הולכים וגדלים. כך הפכה התעלומה הגדולה - גם לאסון היקר בהיסטוריה האווירית.

ההתרסקות של אייל גולן: אם לא די בתדמית שהתערערה, פרשת "משחקי חברה" פוגעת גם בכיסו של הזמר: השמעה בודדת של שלושת שיריו החדשים בתחנות המיינסטרים, צניחה דרסטית של 70% בהשמעות ברדיו, ביטולים של הופעות ביום העצמאות ומעבר מאולמות של אלפי אנשים להופעות מול מאות במסעדות גריל. הזמר הלאומי, איך לומר, כבר לא כל כך כזה.

כדורגל בחתימה אישית מכוכב ריאל מדריד: פפסי מצטרפת למגמת הפרסום האינטרקטיבי ומשחררת פרסומת למונדיאל שמאפשרת לכם לשלוט במסי באמצעות העכבר. האם כך ייראו הפרסומות בעתיד, ומי הישראלי שמעורב בפרויקט?

התחזית: הלילה מעונן חלקית ויתקרר, מחר ירידה ניכרת בטמפרטורות, ייעשה מעונן חלקית עד נאה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully