וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרשרת המזון: בלע תכשיט גנוב - ומסרב להתפנות

6.4.2014 / 17:18

צעיר מנתניה, שעל פי החשד גנב שרשרת יקרה מבחור עמו רב, החליט להעלים ראיות בדרך מקורית - ובלע את השלל. במשטרה מחכים שהוא יעשה את צרכיו ויודה במעשה, לאחר שתתגלה השרשרת

אסלה. ShutterStock
גם זו דרך להעלים ראיות/ShutterStock

חוקרי משטרת נתניה ממתינים כבר יותר מיממה שעצור בן 28 יעשה את צרכיו. הסיבה לכך היא לא דאגה לבריאותו, אלא ציפייה לחפץ שעשוי להופיע ברגע שיתרחש חילוף החומרים וייתן הצדקה למעצרו. הצעיר נעצר ביום שישי האחרון בחשד ששדד שרשת יקרה שאותה תלש מצווארו של אדם, ועל מנת להתחמק מהפללתו - בלע אותה לאחר ביצוע הפשע. עכשיו, כל מה שנותר לשוטרים לעשות הוא לחכות שהטבע יעשה את שלו.

עוד בוואלה! חדשות:
”עורך דין אמר לי בריאיון: ’עבור תשלום מיני, תלמדי הכול’”
בשל תקלה: הכספומט פלט שטרות בשווי 128 אלף שקל
קשישה הוכנסה למקרר גופות בעודה בחיים - ונכנעה לקור

ביום שישי האחרון הוזעקו שוטרים לרחוב שמואל הנציב בנתניה בעקבות דיווח על קטטה. כשהגיעו למקום הם שוחחו עם אחד המעורבים באירוע, שסיפר להם כי הוא הותקף על ידי אלמוני שהתנפל עליו, הכה אותו ותלש שרשרת מצווארו. זמן לא רב לאחר מכן הבחינו שוטרי סיור בחשוד במעורבות באירוע, יושב בבית קפה הממוקם לא רחוק מהאזור בו אירעה הקטטה. השוטרים החלו ללכת לעברו, ובעודם עושים את צעדיהם לעברו, מסרו השוטרים, הוא בלע את השרשרת שלקח מהבחור עמו רב.

אילוסטרציה. ShutterStock
מעצרו של החשוד הוארך/ShutterStock

השוטרים החליטו לעצור החשוד, ובינתיים הוא הובא לבית המשפט בראשון לציון שם הוארך מעצרו. נכון לכתיבת שורות אלה, השרשרת, ככל הנראה, מוסתרת היטב בקיבתו של החשוד, שהיה מוכן לסכן את חייו כדי להתחמק מביצוע עבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully