וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיין ערך ספייס גירלז

3.11.2000 / 11:14

במילון הציטטות המודרני שיצא בבריטניה כלולות "פנינים" מפי בנות הלהקה, הנסיכה דיאנה ורונלד רייגן; גם מלאני גריפית שאמרה "יש לי ראש לעסקים וגוף לחטא" בסרט "נערה עובדת" נכנסה לפנתיאון; המילון מכיל 8,000 ציטטות מ-1940 עד 2000

דברי חוכמה של הספייס גירלז, לצד פוליטיקאים, כוכבי קולנוע והמשפחה המלכותית, נמצאות במילון הציטטות המודרני של הוצאת "פינגווין" שיצא לאחרונה בבריטניה.

בנות הספייס תרמו למילון את השורה האלמותית: "אני אגיד לך מה אני רוצה, מה אני באמת באמת רוצה", מתוך הסינגל הראשון שהוציאה הלהקה, "וונאבי". אותה שורה, אגב, היתה כלולה בשנה שעברה במילון אוקספורד לציטטות, המתחרה במילון של "פינגווין".

דובר של הוצאת הספרים אמר: "אנחנו חיפשנו סקירה כללית נהדרת של כל התקופה מ-1940 ועד 2000. זה נותן לך דרך להכיר את התקופה ואיך אנשים ראו אותה באותו זמן". המילון מכיל 8,000 ציטטות ש"יש בכוחן לשעשע, לסקרן ולזעזע".

לנשיא ארצות הברית לשעבר, רונלד רייגן, יש 25 "כניסות" למילון, כשהמפורסמת ביותר היא הערה שהשמיע בזמן בדיקת מיקרופון באולפן רדיו. הוא אמר: "אחיי האמריקאים, אני שמח לספר לכם שהרגע חתמתי על הסכם שמוציא את רוסיה מחוץ לחוק לצמיתות. ההפצצה תתחיל בעוד חמש דקות".

גם שורות מסרטים נמצאות במילון, כולל מלאני גריפית שאמרה "יש לי ראש לעסקים וגוף לחטא" בסרט "נערה עובדת", והשורה שהופיעה על כרזת הסרט "כלבי אשמורת", "בואו נלך לעבודה".

השחקנית זאזא גאבור נכנסה בזכות הערתה: "אף פעם לא שנאתי גבר מספיק בשביל להחזיר לו את יהלומיו בחזרה".

גם הערתה של הנסיכה דיאנה המנוחה שאמרה "היינו שלושה בנישואים" (כשהיא מתייחסת למלכת אנגליה, אימו של צ'ארלס), נכללת במילון.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully