וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערת הפיתוי של העבריינים מסבירה: "רק התבדחתי"

1.4.2014 / 21:15

יונית ארזי, הנאשמת שקיבלה בטלפון הנחיות מהעבריין יעקב (יאשה) ישייב כיצד לפתות מיליונר צרפתי למטרות סחיטה, טוענת ששמה נקשר לפרשה בטעות. "מי שמכיר אותי יודע מי אני"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"מי שמכיר אותי יודע מאיזו משפחה הגעתי". ארזי/מערכת וואלה, צילום מסך

שעות לאחר ששמה פורסם כ"נערת הפיתוי של ארגוני הפשיעה", יונית ארזי מסבירה את השיחה שבמהלכה הנחה אותה לכאורה העבריין יעקב (יאשה) ישייב כיצד לפתות מיליונר צרפתי בכוונה לסחוט אותו. "השיחה הייתה בגדר בדיחה בלבד", טענה הערב (שלישי) ארזי בשיחה עם וואלה! חדשות. "מי שמכיר אותי יודע מי אני ומאיזו משפחה הגעתי".

השיחה המפלילה: "כך הונחתה ארזי לפתות את המיליונר הצרפתי"

"אף אחד לא נסחט ואף אחד לא התלונן"

הבוקר פורסם בוואלה! חדשות תוכן השיחה בין ארזי לבין "המלך החדש של אילת", כפי שנקלטה על ידי המשטרה. "יתחיל איתך איזה צרפתי פה, תזרמי, תזרמי, יזמין אותך לבית מלון, איך שיגיע למלון, אני אכנס לבית, אגיד לו 'מה אתה מתחיל עם אשתי יא מניאק', וניקח סכום יפה", נשמע ישייב אומר לה. "יאללה נו", השיבה לו ארזי.

השיחה הזו היא אחת הראיות שהובילה לבסוף להגשת כתב אישום נגד ארזי בגין קשירת קשר לביצוע פשע. "כתב האישום שהוגש נגדי הבוקר אינו משקף את המציאות האמיתית של חיי", הסבירה ארזי, תושבת אשקלון. "כל מה שנרשם שם על ידי המשטרה נועד לעשות לי נזק בזדון עקב אי שיתוף הפעולה שלי איתם. אין לי כל קשר לפרשה הזו, אף אחד לא נסחט ואף אדם לא התלונן, כך שחומר הראיות לא הוצג עדיין. רק לאחר הראיות שיגישו בעוד עשרה ימים, יוכלו לדעת את חפותי".

לדבריה, כל הסובבים אותה מאמינים שכל קשר בינה לבין הפרשה מקרי בהחלט. "עכשיו רק נותר לנסות ולהוכיח למערכת בית המשפט שמה שהוגש בכתב אישום הוצא מהקשרו וכל כוונת ימ"ר אשדוד והמשטרה הייתה לגרום לי להעיד נגד אותם אנשים ולנסות להפלילם", אמרה. "ברגע שלא שיתפתי איתם פעולה, הם פגעו בי דרך הכתבה. אני יודעת שבעוד עשרה ימים האמת תצא לאור ומקווה שגם האמת תפורסם בדיוק כמו כתב האישום".

כתב האישום שהוגש נגד ישייב, ארזי ו-15 נאשמים נוספים, מפרט אירועי סחיטה של תושבים מדרום ומרכז הארץ שלקחו הלוואות מהנאשמים לאחר שנקלעו למצוקה כספית. ארזי, המיוצגת על ידי עורכי הדין עדי כרמלי ודורין נוי, שוחררה בינתיים למעצר בית.

יונית ארזי, שהפכה לנערת הפיתוי של העבריינים. אפריל 2014. פייסבוק, צילום מסך
"כתב האישום אינו משקף את המציאות". ארזי/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully