וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפע באורך 1.3 מטר נלכד בדירה בצפון תל אביב

זיו אבירם

30.3.2014 / 17:45

זוג הורים שמעו נשיפות חזקות עולות מחדר האמבטיה בדירה ברחוב בני דן, שם גילו את הזוחל הארסי הענק. באותה שעה ישנו בבית שני ילדיהם הקטנים. "הצפע הוא נחש תוקפני"

נחש צפע ארסי באורך 1.30 מטר נלכד בדירה ברחוב בני דן בתל אביב. 30 במרץ 2014. אלי כהן, מערכת וואלה! NEWS
"כיאה לצפע, הוא היה תוקפני". הלוכד עמית כהן עם הנחש הענק/מערכת וואלה! NEWS, אלי כהן

ביקור מסוכן: זוג הורים מתל אביב נדהמו למצוא אמש (שבת) נחש צפע ענק בחדר האמבטיה בדירתם שברחוב בני דן. בדירה ישנו באותה שעה ילדיהם של בני הזוג, בני חמש ושש. ההורים שמעו נשיפות חזקות שעלו מחדר האמבטיה, פתחו את הדלת וגילו שם את הזוחל הארסי, באורך חריג של 1.30 מטרים. הם מיהרו להזעיק לוכד נחשים.

"בסביבות 23:00 קיבלתי טלפון מדייר מבוהל שגר בתל אביב", סיפר עמית כהן מחברת "אלי כהן הדברות", שהגיע למקום יחד עם לוכד נוסף. "הוא סיפר שפתח את דלת השירותים ומצא נחש בתוך האמבטיה. הגעתי אחרי חצי שעה, פתחתי את דלת השירותים וראיתי נחש צפע ענקי מתפתל בתוך השירותים", שחזר. לדבריו, הנחש היה מאוד תוקפני, "כיאה לצפע – זה האופי שלהם".

כהן אמר כי הנחש המסוכן – שהימצאותו באזור עירוני כזה נחשבת נדירה, כמו גם העובדה שטיפס לקומה הראשונה – ככל הנראה נכנס לדירה בטעות, דרך מרפסת השירות. "זה מלחיץ מאוד, ממש לא נעים", הוא תיאר את המצב בבית המשפחה אמש. "אחרי שלכדתי אותו עשיתי סריקה באזור לראות אם יש סימנים, ביצים, מחילות. לא נתקלתי בכאלה". כהן הסביר כי עם ההתחממות של מזג האוויר מתחילים הנחשים לצאת ממקומות המחבוא. "צריך להיזהר מאוד ולנקוט את כל אמצעי הזהירות. להתקשר ישר ללוכד ולא להתקרב לנחש. הכשה עלולה להסתיים במוות".

עוד ידיעות על נחשים:
בפעם השנייה תוך שבועיים: צפע הכיש אדם בצפון
חקלאי הוכש בגליל: "לא ציפיתי לראות נחש בחורף"
נתקלתם בנחש ארסי? כך תימנעו מהכשה קטלנית

  • עוד באותו נושא:
  • נחשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully