וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבעתי וצנחנים ראש בראש: מי המח"ט הכי קרבי בצה"ל?

28.3.2014 / 19:32

אל"מ עופר וינטר הביא את הכבוד ל"סגולים" כשגרף את התואר בתום סדרת תחרויות במסגרת אליפות צה"ל בכושר קרבי. במקום השני זכה מפקד ביה"ס למקצועות החי"ר. ואיפה מח"ט צנחנים?

אלוף משנה עופר וינטר, מח"ט גבעתי. שלומי גבאי
במקום הראשון. אל"מ וינטר/שלומי גבאי

אליפות צה"ל בכושר קרבי, ששבה להתקיים בשנה שעברה אחרי כמה שנים של הפוגה – ננעלה אתמול (חמישי) וסיפקה התמודדויות בין היחידות, ואפילו תוצאות מפתיעות. אולם, לא רק הלוחמים היו במוקד התחרות, אלא גם סוללת הפיקוד הבכירה – מפקדי היחידות השונות ואפילו מפקדי החטיבות.

בתום התחרות שכללה שורת אתגרים פיזיים לא פשוטים נבחר המח"ט המנצח, שזכה בתור "הכי קרבי" בצה"ל – והוא אלוף-משנה עופר וינטר, מפקד חטיבת גבעתי. וינטר, שצמח בסיירת מטכ"ל, ובעברו היה מפקד יחידת דובדבן ומפקד החטיבה הצפונית באוגדת עזה, יכול להתגאות בהישג שרשם עבור פקודיו, שבתחרות הכללית הגיעו "רק" למקום השלישי.

השאירו את מטכ"ל מאחור: מי אלופי הכושר בצה"ל?

אחרי וינטר, למקום השני באליפות הכושר הקרבי הגיע מפקד בית הספר למקצועות החי"ר אלוף-משנה מרדכי כהנא, שבעברו היה מפקד סיירת גולני ומפקד יחידת אגוז. במקום השלישי מבין הקצינים הבכירים זכה מפקד חטיבת הצנחנים אלוף-משנה אליעזר טולדנו.

השנה נרשמה עלייה בשיעור הקצינים שהשתתפו בתחרות השנתית (85% לעומת 79% בשנה שעברה). חדשות פחות טובות הן לשני קצינים, שלא עברו את הבוחן, ולפיכך לא יוכלו להתקדם לתפקיד מפקד גדוד. "מה שאנחנו צריכים לשאוף אליו הוא מה שחטיבת גולני הצליחה להשיג", אמר אתמול מפקד זרוע היבשה האלוף גיא צור בטקס סיום האליפות, "100% ביצוע והשגת הניצחון".

מבין היחידות המיוחדות שהשתתפו באליפות, זכתה היחידה המיוחדת של גבעתי "רימון" במקום הראשון. הצנחנים – שהיו ראשונים במדד זה בשנת 2013, נדחקו למקום השני, ואחריהם גדוד הסיור של חטיבת גבעתי. הקומנדו הימי (שייטת 13), וסיירת מטכ"ל, שהשיגו ציונים נמוכים יחסית, הודחו מצמרת הטבלה. פרס הניחומים של שייטת 13 היה שמפקדה זכה במקום השני בתחרות האישית בין הקצינים.

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully