וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: "העורב השחור" הפואטי הוא אולמרט בעצמו

דן מרגלית

28.3.2014 / 6:00

במשך השבוע נערך כאן יירוט ממוקד אחרי "העורב השחור" - דימוי הלקוח משירת אדגר אלן פו - והוא מי שהגיע כביכול אל שולה זקן בחשכת החקירה ובדמדומי גביית העדויות והניא אותה מלספר לבית המשפט מה באמת עשה אהוד אולמרט. הרמזים היו ברורים, ורק אתמול - כאשר המשטרה הודיעה כי אולמרט ייחקר והיא מבקשת לעכב את הכרעת הדין במשפט הולילנד - התברר כי ככל הנראה "את אשר יגורנו בא". "העורב השחור" הפואטי הוא כצפוי אולמרט עצמו, החשוד בשיבוש הליכי משפט.

הדבר התבקש מפני שזקן ייחלה לפרץ של דיבורים; ומפני שבעקבות עתירת התנועה לאיכות השלטון לשופטי בג"ץ יצחק עמית, צבי זילברטל ונעם סולברג לחייב את הפרקליטות לעשות עם זקן עיסקת טיעון נגד אולמרט - התקבלה החלטת "לאו" שלהם שהיא דווקא "כן". השופטים אמרו לעו"ד אליעד שרגא כי לא יוכלו לחייב את הפרקליטות לעיסקה עם זקן, אבל הותירו מרחב לפעילות נוספת. בכירי הפרקליטות שי ניצן ואלי אברבנאל וליאת בן ארי ויונתן תדמור הבינו את הרמז והגיעו ביעילות אל קו הסיום.

גם לאולמרט כדאי להגיע לעסקת טיעון

טבעי שאולמרט ודוברו אמיר דן הגיבו בתקיפות. כפי שנהגו בכל עד תביעה. תמיד תקפו, הכפישו. שולה זקן הצטרפה אתמול בעל כורחה לרשימה נכבדה ונשואת פנים של מושמצים. מאז נתן פרקליטו של אולמרט רועי בלכר את האות בכנותו את זקן שקרנית בתוכנית הטלוויזיה של ד"ר אילנה דיין "עובדה" - נפרצו כל הסכרים הלשוניים. רק שתגובתם ההיסטרית אתמול העידה כי אולמרט מודע לחומרת החומר שייחשף בימים הקרובים ויוצג לו בתוך שעות.

לטובת החקירה ולרעת זכות הציבור לדעת נאסר לפרסם את פרטי החקירה החדשה נגדו. אפילו מה שפורסם ביממה האחרונה הוסתר מחדש מעיני הציבור. אפשר לומר על תנאי ומתוך התחשבות בחזקת החפות המוקנית לאולמרט באורח כללי: אם יקבל השופט דוד רוזן את בקשת הפרקליטות להעיד בפניו את שולה זקן, אשר תיחקר שתי?וערב בידי פרקליטיו של אולמרט; ואם בסופו של יום יקבל רוזן את העובדות וההסברים אשר בפיה - יקרוס קיר המגן שבנה סביבו אולמרט בכל אחד מהתחומים אשר נדונו במשפטי הולילנד, ראשונטורס, מעטפות הכסף של משה טלנסקי והסוגיה החדשה של חשד לשיבוש הליכי משפט.

אולמרט, כדרכו, הגיב כסוס מלחמה מנוסה. הוא דחה והדף ועבר למתקפת נגד והכפיש, אבל בלילה, בחשיכה, בבדידותו, במצב שבו אין כבר ל"עורב השחור" למי ולאן לפנות, ובהבינו כי המשך המערכה ימיט על אוהביו מאות כותרות מבישות ומביכות - כדאי לו לשגר את עורך דינו אל פרקליט המדינה שי ניצן ולסכם עיסקת טיעון גם בעבורו. בלי הכותרות שקורעות את לב אהוביו ועם העונש הראוי על מה שנחשד להיות מעשיו החמורים, ועם הנכונות להתחיל בתהליך של תיקון עצמי בבדידות שבבית הכלא.

אוהביו מצפים שיחסוך מהם את הקרב האחרון. היה להם מספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully