וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודות הקופסה השחורה: יוצאים למרוץ נגד הזמן

25.3.2014 / 12:21

ציוד ההקלטה עשוי לקבוע את הסיבה להתרסקות המטוס המלזי, אך האותות נשלחים ממנו במשך 30 ימים בלבד. בהתרסקות אייר פראנס ב-2009, החיפושים אחרי הקופסה השחורה ארכו שנתיים

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

חשד לאונס קבוצתי של נערה בת 13 בצפון תל אביב. המשטרה עצרה שבעה נערים בני 13 עד 17 בחשד שאנסו את הנערה מספר פעמים, צילמו את מעשיהם והפיצו בקבוצת וואטסאפ. סרט הווידאו המתעד את המעשים התגלגל לידיהן של מנהלת בית הספר ורכזת השכבה שפנו למשטרה. אביו של אחד החשודים: "הייתה הסכמה מלאה של הילדה".

הרולינג סטונס יגיעו הקיץ להופעה בישראל – הכינו את הארנקים. ההתאבדות של לורן סקוט, בת זוגו של ג'אגר אמנם הכניסה ללחץ את המעריצים שחששו שאגדת הרוק תבטל את ההופעה, אבל הסטונס לא אכזבו ויגיעו בתחילת יוני לישראל. אם אתם רוצים לזוז כמו ג'אגר תצטרכו להיפרד מ-700 שקלים לכרטיס על הדשא וכמעט שלושת אלפים שקלים בשביל מושבים באזור ה– VIP. האם המחירים בישראל מופקעים במיוחד יחסית למחירים בעולם ואיפה הכי זול לראות הופעה של הלהקה?

תפסנו את נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, מנמנמם בזמן דיון בוועידת הגרעין בהאג אתמול, אך הנשיא האמריקני אינו הפוליטיקאי היחיד שמשתעמם בדיונים חשובים. צפו במצעד המנהיגים המתעפצים.

התחזית: הלילה מעונן חלקית בעננות נמוכה, מחר בלי שינוי של ממש בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully