וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר השקרים בפרסומות: גורו ההרזיה האמריקני נשלח לכלא

19.3.2014 / 13:01

קווין טרודו, גורו ניו אייג' אמריקני, שילם אמש מחיר כבד על שנים של פרסום עצמי תוך הונאת הציבור - בית המשפט שלח אותו לעשר שנים בכלא. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

האם אסד יגיב למתקפה הלילית של צה"ל? צבא סוריה הוציא היום הודעת תגובה למתקפה בשטח המדינה והזהיר את ישראל לחדול מ"ניסיונות נואשים" להביא להסלמה. הרמטכ"ל בני גנץ אמר כי הוא מקווה שהמסר הישראלי הועבר אך "מי שיפעל נגדנו ירגיש אותנו בחזרה". האם הנשיא הסורי יממש את האיומים נגד ישראל ומדוע חיזבאללה תוקף הפעם מתוך סוריה?

האם הייתה מתקפת סייבר על המטוס המלזי? בהיעדר התקדמות ממשית בחקירת טיסה MH370 גוברים התסריטים והספקולציות וביניהן שהמטוס הותקף בלוחמת סייבר. שליח וואלה! חדשות במלזיה, אמיר תיבון, מדווח כי הרשויות המלזיות מצאו חמישה מסלולי נחיתה באיים שונים באוקיינוס ההודי בסימולטור של הקברניט, זהרי אחמד שאה. תגלית המחזקת את הסברה כי הטייסים היו מעורבים בחטיפה.

התכנית לסגירת רשות השידור במתכונתה הנוכחית והקמתה של רשות חדשה הוצגה היום בוועדת הכלכלה של הכנסת. מאות עובדי הרשות הפגינו בחוץ נגד יישום מסקנות וועדת לנדס. סיגל סיריוס, יוצאת הערוץ הראשון וכיום חברת צוות המהדורה, חושבת שלמרות שנורא קל לחבוט ברשות המתפוררת אסור לשכוח את העובדים.

התחזית: הלילה מעונן חלקית וקר, מחר – מעונן חלקית עם עליה קלה בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully