וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליח וואלה! חדשות במלזיה: חילופי האשמות מול סין

18.3.2014 / 12:46

עיתונאים מקומיים במלזיה מותחים ביקורת על התדרוכים היומיים של מלזיה "מחר יגידו שהמטוס נחטף על ידי חייזרים". במקביל, פתחו משפחות הנוסעים הסינים בשביתת רעב במחאה על ההתנהלות המלזית. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

חצי האי קרים סופח היום באופן רשמי לרוסיה, עם חתימת המסמכים בקרמלין. מחיר הסיפוח: המערב השעה את רוסיה מארגון המדינות המתועשות, ה- G8. במסיבות עיתונאים ראשונה מאז משאל העם טען נשיא רוסיה ולדימיר פוטין כי חצי האי קרים היה מאז ומעולם רוסי ושיגר מסר לנשיא אובמה: "במערב עברו את הגבול ונהגו בגסות".

האם מסתמנת רפורמה במחירי הדיור? שר האוצר מגבש החלטה על ביטול המע"מ לרוכשי דירה ראשונה העומדים בקריטריונים. מי הולך ליהנות מההטבה, מי יוותר בחוץ, ואילו סיכויים יש לתכנית לצאת את הפועל?

פריצת דרך בחקר היקום: כלי התקשורת בכל רחבי העולם מנסים ביממה האחרונה להסביר את התגלית האמריקנית שמאששת את תיאוריית המפץ הגדול והיווצרות היקום. מדוע אנחנו כל כך מתעניינים בתגלית המדעית? הפסיכולוג הקליני אריאל הרטמן מסביר.

חמישה שערים, גול בתוספת הזמן, כבוד אדום אבוד ושחקן אחד גדול: סיכום אחד ממשחקי הדרבי הכי מטורפים שהיו כאן. האם ערן זהבי הוא שחקן הקלאץ' הכי גדול בתולדות הכדורגל הישראלי? ואיך הפועל תתאושש לקראת הדרבי בשבוע הבא?

התחזית: הלילה מעונן חלקית עד מעונן, עם סיכוי לגשם מקומי. מחר מעונן חלקית עם סיכוי לגשם קל בעיקר בדרום הארץ.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully