וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יולדת בת 38 נמצאה מתה בבית חולים בבני ברק

האישה, שילדה השבוע את בנה השישי, נמצאה ללא רוח חיים בשירותי מחלקת היולדות בבית החולים מעייני הישועה. סיבת המוות היא ככל הנראה תסחיף ריאתי. משרד הבריאות: המקרה נבדק

בית חולים לניאדו בנתניה ממנו נמלטה ניצה ברבי לאחר שהתאשפזה ללדת. שלומי גבאי
"המקרה הדווח". מחלקת יולדות/שלומי גבאי

יולדת בת 38, תושבת אזור המרכז, נמצאה בשעות הצהריים (חמישי) ללא רוח חיים בשירותים במחלקת היולדות של בית החולים מעייני הישועה בבני ברק. הצוות הרפואי של בית החולים עשה בה פעולות החייאה במקום, אולם בסופן נאלץ לקבוע את מותה. בבית החולים אמרו כי סיבת המוות היא ככל הנראה תסחיף ריאתי.

עוד בוואלה! חדשות:
לילה בפאב עם החיילים הרוסים: "אנחנו כאן כבר חודש"
ראש אמ"ן: "משמרות המהפכה מאחורי הברחת הנשק"
תיעוד: פקח תוקף אזרח ברמת השרון; "פוצץ במכות"

המנהל הרפואי של בית החולים, פרופ' מוטי רביד, אמר כי ביום שני ילדה האישה את בנה השישי וכי מאז חשה בטוב. ממשרד הבריאות נמסר כי "המקרה דווח לנו על ידי בית החולים. החומר יועבר אלינו וייבדק".

בחודש דצמבר הייתה זו אסתר בוקשפן מביתר עילית שמתה בבית החולים לניאדו בנתניה כתוצאה מדימום ברחם, כמה שעות אחרי שילדה שם את בנה השביעי. הרופאים נאבקו על חייה, אולם נאלצו לקבוע את מותה כמה שעות אחרי שהחל הסיבוך. "במקום להיערך לשמחה, יצאנו להלוויה קשה וכואבת", אמר אז אחד מבני משפחתה. "המשפחה מטולטלת מעוצמת הטרגדיה הקשה, החיים שלנו השתנו, כלום לא יחזור להיות כפי שהיה".

כשבוע וחצי קודם לכן מתה בבית החולים הלל יפה בחדרה עינב לוי-אדרבי כתוצאה מרעלת הריון, לאחר שילדה את בתה הבכורה. לוי-אדרבי, בת 27, לקתה ברעלת הריון מיד לאחר הלידה ואושפזה במשך שלושה שבועות בבית החולים, אך מצבה הידרדר במשך הזמן עד שלא ניתן היה להציל את חייה. בני משפחתה של לוי-אדרבי התקשו לעכל את האסון. "קשה לנו להבין שלא נראה יותר את עינב החייכנית והשמחה. כל חלומה היה להקים בית ולהביא ילדים לעולם. ברגע אחד הכול קרס", אמר אריק לוי, אחיה של לוי-אדרבי. "היינו בטוחים שהיא תתאושש ותצא מהמצב הקשה בו הייתה נמצאת".

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully