וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם המצוד: בנו הכדורגלן של קדאפי הוסגר ללוב

6.3.2014 / 9:23

סעדי קדאפי, איש עסקים ויו"ר התאחדות הכדורגל בלוב, נמלט ב-2011 אחרי שאביו חוסל. ניז'ר סירבה להסגירו מאז מחשש שיוצא להורג, אך טריפולי מבטיחה כעת שהוא יזכה למשפט הוגן

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

ניז'ר הסגירה ללוב את סעדי קדאפי, בנו של הדיקטטור המנוח מועמר קדאפי. הוא הגיע הבוקר (חמישי) לטריפולי והובל לבית הכלא. התביעה מתכוונת להאשימו בהרג מפגינים.

סעדי, איש עסקים וכדורגלן שהיה לזמן קצר ראש התאחדות הכדורגל של לוב, הוא הבן השלישי מתוך שבעת ילדיו של השליט המפורסם. המורדים ונאט"ו חיסלו את אביו ב-23 באוגוסט 2011, ומאז התנהל מצוד אחר הבן הנמלט, בכמה ממדינות אפריקה.

סעדי קדאפי, בנו של רודן לוב מועמר קדאפי. רויטרס
תצלום שהפיצה ממשלת לוב, בו נראה סעדי קדאפי אחרי מעצרו, לפנות בוקר/רויטרס

זמן קצר לאחר מכן כבר נודע כי סעדי מסתתר בניז'ר השכנה. היא סירבה להסגירו ללוב, מחשש שהוא יוצא להורג. טריפולי הצהירה הבוקר כי היא תנהגו בו לפי החוק הבינלאומי. קדאפי הובל למעצר במדים כחולים, ומשטרת לוב הפיצה תמונות בהן הוא נראה כאשר שער ראשו נגזז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

סעד קדאפי אינו מבוקש בבית הדין הבינלאומי. זאת, בניגוד לאחיו הידוע לשמצה סייף אל-איסלאם, שנחשב ליורשו של אביו. הוא נעצר בלוב והורשע, על ידי בית הדין הבינלאומי בהרג מפגינים. כעת הוא מוחזק בידי מיליציה במערב לוב. בת זוגו לשעבר, הדוגמנית אורלי ויינרמן, קראה בעבר לשחרורו.

"מסיבות החשק" של קדאפי: פורנו במרתף ואונס בנות 14
תיעוד: הרודן מועמר קדאפי בשניות האחרונות של חייו

לאחרונה שודר ברשת בי-בי-סי סרט תיעודי, שנועד לבחון את טבעה של הדיקטטורה הלובית דרך עיניו של מועמר קדאפי. הסרט "כלב מטורף: עולמו הסודי של קדאפי" ישודר צולם בשנתיים האחרונות בלוב, בקובה, בברזיל, בארצות הברית, בדרום אפריקה ובאוסטרליה, במטרה להתחקות אחר חייו של הרודן ששלט בארצו במשך 42 שנים.

סייף אל איסלם קדאפי, בנו של שליט לוב נלכד בדרום המדינה. רויטרס
סייף קדאפי, בנו השני של מועמר קדאפי. הורשע בפשעי מלחמה/רויטרס

בסרט מתראיינת רעייתו של שר החוץ הלובי, שבעלה נרצח וגופתו הוחבאה במקפיא של קדאפי. בראיון אחר, מספרת אחת משומרות הראש המפורסמות של קדאפי (שכונו "האמזונות") כי התאהבה ברודן, עד שאילץ אותה לצפות בהוצאות להורג של בני נוער.

בחלק נוסף בסרט, מתוארות באופן נרחב "מסיבות החשק" של קדאפי, שהיה ידידו הטוב של ראש ממשלת איטליה לשעבר סילביו ברלסוקוני. ואולם, בניגוד למקרה של ברלוסקוני, מסתמן, כך לפי התיאור, שאצל קדאפי היה מדובר בהתעללות מחרידה בנערות ובנערים, שהוחזקו בכפייה במרתפים שנחפרו מתחת לארמונותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully