וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא יבין: ביטחוננו מעל הכל

ד"ר חיים שיין

2.3.2014 / 8:30

ראש הממשלה בנימין נתניהו בדרכו לפגישה עם נשיא ארה"ב, ברק אובאמה. נשיא של מי שהיתה מעצמת על ואיבדה את רצונה להוביל את העולם להגשמת ערכי החירות והדרור. אורות פסל החירות בכניסה לנמל ניו יורק הולכים וכבים. פוטין, חמינאי, אסד ורבים אחרים בעולם, בנשיפות עמוקות, כיבו את אש הלפיד. הטרור האיסלאמי החריב את מרכז הסחר העולמי שנבנה אל מול פסל החירות ומחק את אנדרטת העוצמה של ארה"ב, פיגוע נורא שממנו לא התאוששה.

תקוות האנושות לעולם צודק יותר ונאור הולכת ומתפוגגת. רבים שנשאו את עיניהם לעבר ארה"ב כובשים את מבטם בקרקע. הרוע האולטימטיבי שב ומשתלט על העולם ואין עוד למי לפנות. השוטר שדאג לקיומו של סדר עולמי פרש לגמלאות והשאיר אחריו בוקה ומבולקה.

בעיניים כלות הנשיא אובאמה מביט לעבר אפגניסטן, פקיסטן, עיראק, סוריה, איראן ואוקראינה ומגלה כי אזובי הקיר מזנבים ברוח הכוכבים והפסים שעל דגלה של ארה"ב. הם לא שמים פס על המעצמה הנחלשת וכוכבים הפכו להיות אבק כוכבים. רק עיטור פרס נובל לשלום מונח בחדר הסגלגל, פרס שהוענק לאובאמה על ידי גאון ציני ששיתק את יכולתו להתמודד עם השתלטות הרוע. אין בעולם חומה של עוצמה שאי אפשר לפרקה באמצעות מדליה של זהב.

המקום האחרון בעולם שארה"ב חשה שהיא יכולה לקדם שלום הוא הסכסוך הישראלי?פלשתיני. היועצים של אובאמה קוראים בקביעות את המהדורה האנגלית של עיתון ישראלי זניח, המנסה כבר שנים לשכנע כי נתניהו לחיץ ורק אם יופעל עליו לחץ בינלאומי, הוא יוותר על האינטרסים הקיומיים של ישראל ויאפשר להקים על גבולה הצר מעוז טרור איסלאמי.

נתניהו לא יוותר על הביטחון של היהודים

יורשה לי לחדש דבר מה לנשיא אובאמה ולחבר יועציו, בל ילכו שולל אחרי פרשני תקשורת ישראלים ואינטלקטואלים יהודים ליברלים בניו יורק. בנושאים הנוגעים לביטחונם הפיזי ולליבת קיומם הרוחני של היהודים בנימין נתניהו לא יוותר, על כך הוא חונך וזוהי מורשתו מבית אבא. נוסף על כך, נתניהו יודע בוודאות שהוא לא מייצג רק את אזרחי ישראל שבחרו בו להנהיג. הוא דוברם הנאמן של יהודים שחלמו אלפי שנים על שיבת ציון וירושלים; יהודים שבכל הזדמנות העלו את ירושלים על ראש שמחתם, ועל קירות בתיהם היתה פיסת קיר לא מטויחת, זכר לירושלים החרבה. לוחמי צה"ל במלחמת ששת הימים נשאו את שחרית ירושלים על פניהם. במחיר דמים ירושלים והר הבית חזרו לבעלים המקוריים שלהם לנצח נצחים.

הציבור במדינת ישראל היה מוכן לשלום של אמיצים וחיש מהר התברר לו שמדובר בשלום של פראיירים. יהודים למודי ניסיון, אי אפשר להוליך שולל פעמיים. בנימין נתניהו יגיד לנשיא אובאמה בנימוס ובתקיפות, בגאון ובענווה, שהוא אינו מוסמך לוותר על ביטחונם ועל עתידם של אזרחי ישראל ובוודאי לא על חלקי המולדת ההיסטורית של העם היהודי.

אם הנשיא אובאמה ישאל מה יהיה אם המו"מ ייכשל, התשובה תהיה - עדיף לחיות בלי הסכם מאשר ליפול למלכודת של הסכם גרוע. אובאמה יבין מייד את הרמז והשיחה תתמקד בגרעין האיראני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully