וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה עם הגב לקיר, עלול להגיב לתקיפה

27.2.2014 / 14:10

המתיחות בגבול הצפון גוברת: במערכת הביטחון מעריכים שמנהיג החיזבאללה, שנמצא לאחרונה תחת מכבש של לחצים, יתקוף בתגובה לפיצוץ שיירת הנשק בלבנון. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

ילד בן שבע מאזור אשדוד מאושפז במצב קשה עקב סיבוך של מחלת השפעת. הילד הובהל בטיפול נמרץ אל בית החולים קפלן וכעת הוא מורדם ומונשם. זהו המקרה הרביעי השבוע של סיבוך קשה כתוצאה מהמחלה שהתגלה השבוע.

פרשת הולילנד: שולה זקן הציעה לפרקליטות עדות על ראש הממשלה לשעבר אולמרט בתמורה להמתקת עונשה. בפרקליטות נוטים שלא להגיע עמה להסדר אלא אם יתקבלו ראיות דרמטיות נגד ראש הממשלה לשעבר.

הערב בבאזל: שנתיים דורסת מכבי ת"א את הליגה בכדורגל, עכשיו הזדמנות לעשות משהו גדול באירופה. הקבוצה תשחק הערב נגד פ.צ. באזל בשוויץ, האם היא תעשה היסטוריה ותעפיל לשמינית גמר הליגה האירופית?

השבוע בדקה: מה הקשר בין חסן נסראללה לירון ברלד? מפיגוע הטרור בשוק פתח תקווה, דרך המהפכה באוקראינה ועד לחשדות נגד הקומיקאי. כל הכותרות שעשו את השבוע בחדשות.

איש השבוע: המהדורה מצדיעה לשיפוצניק שהפגין אזרחות טובה והודה שהחורים בחלון המעון של אקים נגרמו ככל הנראה ממקדחה סוררת ולא מקליעים של תושבים רשעים.

תחזית: הלילה מעונן חלקית עד בהיר, מחר נאה עם עלייה בטמפרטורות, בשבת התחממות נוספת.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully