וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך רגל נהרג מפגיעת אוטובוס בכביש החוף

23.2.2014 / 7:35

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הולך הרגל, נתין זר מאריתראה, חצה את הכביש, סמוך למחלף הסירה, שלא במעבר חצייה. בוחני תנועה עיכבו את הנהג לחקירה

נער נהרג מפגיעת אוטובוס במחלף השרון בכביש 2. מד"א
הולך הרגל חצה שלא במעבר חצייה - ונפגע מהאוטובוס/מד"א

הולך רגל בשנות ה-20 לחייו נהרג הבוקר (ראשון) מפגיעת אוטובוס בכביש החוף (כביש 2), צפונית למחלף הסירה לכיוון צפון. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותו של הולך הרגל, עובד זר מאריתראה. בוחני תנועה של המשטרה החוקרים את נסיבות המקרה עיכבו את נהג האוטובוס לחקירה במקום התאונה. מחקירה ראשונית עולה כי הולך הרגל חצה את הכביש המהיר שלא במעבר חצייה.

עוד בוואלה! חדשות:
טימושנקו לתומכיה: "גיבורים אינם מתים, המשיכו בהפגנות"
"כמו סדאם חוסיין": העושר של נשיא אוקראינה נחשף
החורף חוזר: היום יתקרר - בהמשך השבוע גשם


ישראל ליפשיץ, פראמדיק מד"א שהגיע ראשון למקום התאונה, סיפר: הגבר היה מחוסר הכרה, ללא נשימה ודופק. הוא סבל מפגיעת ראש קשה ומפגיעה רב מערכתית, ניסינו לבצע בו פעולות החייאה אך תוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

אתמול בשעות הצהריים נפצעו חמישה בני אדם באורח קל עד בינוני בהתהפכות ג'יפ באזור נחל אולם ליד עפולה. גבר בן 48 שנפצע בתאונה באורח בינוני פונה במסוק לבית החולם רמב"ם בחיפה. יתר הנפגעים שנפצעו באורח קל פונו על ידי צוותי מגן דוד אדום לבית חולים.

בליל שבת נהרג צעיר כבן 20 בהתהפכות מכונית שבה נסע סמוך לרהט שבנגב. צוות מגן דוד אדום ממרחב נגב שהוזעק למקום קבע את מות הצעיר. חברו שנסע עמו נפצע באורח קשה כתוצאה מההתהפכות. אנשי מגן דוד אדום פינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. על פי ההערכה ראשונית, נהג המכונית נסע במהירות מופרזת, איבד שליטה על כלי הרכב – והתהפך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully