וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי הילדה שהותקפה: "הקנגורו פשוט עלה עליה ובעט"

22.2.2014 / 15:16

סמי וענת בוכריס חשבו לנצל את השבת הקייצית ולבלות בנעימים עם בנותיהם בצפון, אך הבילוי הפך לטראומטי לאחר שהחיה יצאה משליטה. "באנו ליום כיף, ובמקום זה הגענו לבית החולים"

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

כמה שעות לאחר האירוע הטראומטי, במהלכו הותקפה, בתם בת הארבע, על ידי קנגורו בן החיות "גן גורו" בקיבוץ ניר דודו בצפון, היו עדיין בני הזוג בוכריס – סמי וענת, בהלם ממה שהתרחש לנגד עיניהם. "אני עדיין בשוק, זה היה עניין של שניות. היינו במקום שבו מאכילים את הקנגורו ופתאום הקנגורו תקף את הילדה", שיחזרה ענת, אמה של הילדה. "היא כל כך קטנה, והקנגורו כל כך גדול. זה היה מפחיד. תפסתי אותה בידיים ובעלי העיף את הקנגורו מעליה. באנו ליום כיף, ובמקום זה הגענו לבית החולים".

אב המשפחה סמי, שגם הוא נראה כמתקשה להתאושש מהאירוע, תיאר את מהלך העניינים במסגרתו נפגעה בתו. "הילדה שלי רצתה ללטף את הקנגורו, אשתי הייתה אתה ואני עמדתי במרחק של שני מטרים מהן", סיפר. "הילדה עוד לא הספיקה להושיט את היד ואז הקנגורו הפיל אותה, עלה עליה והתחיל לבעוט בה. אשתי הצליחה למשוך אותה מתחת לרגליים שלו, ואני רצתי אליו ובעטתי בו כדי להרחיק אותו משם. הקנגורו זז מטר או שניים ואז הוא הסתובב בחזרה ורץ אל עבר הילדה. נתתי לו עוד בעיטה עד שהוא ברח".

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
מרדף משטרתי לאור יום ברמלה: נער נורה ברגלו
אחרי 109 שנים: אי באוקיינוס השקט "קם לתחייה"
חשד לרצח ברחובות: שומר נורה למוות באתר בנייה

בני הזוג בוכריס מותחת ביקורת קשה על התנהלות אנשי אתר הגן גורו בכל הנוגע למענה שהגישו להם. "הדהים אותי שמי שעובד במקום בכלל לא התרגש ממה שהקנגורו עשה לילדה, מה שעניין אותם זה רק למה בעטתי בקנגורו", זעם סמי. "הקנגורו שרט אותה בפנים מסמוך לעין ועד לצוואר. ביקשתי מהם שיזמינו משטרה ואמבולנס. רק אחרי ויכוחים הם הזמינו למקום אמבולנס, אבל לא רציתי שהילדה תיכנס ללחץ או טראומה, אז בסוף לקחתי אותה בעצמי לבית החולים".

המשפחה הגיעה לבית החולים העמק בעפולה , שם העניק לה הצוות הרפואי של חדר המיון טיפול רפואי ושחרר אותה אחרי זמן קצר לביתה. "הם אמרו לנו שאנחנו חייבים לגשת מחר ללשכת הבריאות בנתניה, כדי לבדוק האם הילדה צריכה לקבל חיסון נגד כלבת", אמר. "כל הגוף שלי עדיין רועד מהטראומה הזאת. הילדה לא בוכה, היא שקטה ורגועה, אבל עד עכשיו היא לא הוציאה מילה אחת מהפה, אבל נראה לי שזה כתוצאה מבהלה".

מגן החיות "גן גורו" נמסר בתגובה: "ככל הידוע לנו היה מגע יחיד בין הקנגורו לילדה והיא נשרטה קלות. הצוות היה קשוב לכל בקשות המשפחה וניסה לתת עזרה מיטבית במהירות האפשרית. מהרגע שהאב ביקש אמבולנס חלפו שתי דקות עד שהוזמן. ב-18 שנות הפעילות של 'גן גורו' מיליונים עברו במקום, ליטפו והאכילו קנגורו להנאתם. בכניסה למתחם הקנגורו מפורסמים כללי התנהגות ברורים שכאשר שומרים עליהם אין כל חשש. כידוע, הקנגורו היא חיית בר רגועה שאינו תוקפת בני אדם. במקרה הנדון, מדובר בקנגורו ממין נקבה עם גור בכיס שכנראה חשה בסכנה. אנו מזמינים את כל משפחתה של הילדה לחוויה מתקנת בפארק בכל תאריך שיחפצו".

  • עוד באותו נושא:
  • קנגורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully