וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: סוכל חיסול שתכנן ראש ארגון פשע

15.2.2014 / 19:29

במשטרה "הסירו את הכפפות" ומוכנים לפעול למיגור גל החיסולים. להב 433 פשטה על ביתו של ראש ארגון פשיעה שלפי החשד תכנן חיסול נוסף - ושם התגלו אמצעי ריגול מתקדמים ביותר

צילום: חטיבת דובר המשטרה

"הסרנו את הכפפות מול ארגוני הפשיעה", כך התבטא גורם במשטרה באשר לגל החיסולים האחרון, לאחר שהערב (שבת) הותר לפרסום כי המשטרה סיכלה ביום חמישי ניסיון חיסול נוסף. כאשר חוקרי להב 433 פשטו על ביתו של ראש ארגון פשיעה ועל ביתו של אחיו במושב בדרום, הם לא האמינו למראה עיניהם: לנגד עיניהם נגלו אמצעים שלא היו מביישים ארגוני ביון ובילוש מהטובים בעולם, ואף ציוד מעקב שנמצא בתחום ביטחון המדינה.

למעשה, בביתו של ראש הארגון נמצא חפ"ק טכנולוגי מהמתקדמים בעולם. הציוד כלל מסכי פלזמה, מחשבים, מצלמות סלולריות עם רשת סגורה וברזולוציה גבוהה המשדרות בזמן אמת לחפ"ק, וציוד מעקב מהמתקדמים בעולם. אלה נועדו לפי החשד לעקוב אחר היעד לחיסול, שככל הנראה משתייך לארגונו של העבריין שלום דומרני. ראש הארגון נמצא כעת במעצר.

לקריאה נוספת:
חיסול לאור יום: עבריין נורה למוות בטיילת בתל אביב
במשטרה מודים: אנחנו מוגבלים במניעת גל החיסולים
עבריין חוסל ליד ילדים: "כמו ברצח מרגריטה לאוטין"

ציוד שנתפס בביתו של ראש ארגון פשיעה, פברואר 2014. חטיבת דובר המשטרה
במשטרה התקבלה החלטה חריגה לבצע מעצר סיכול, על חשבון השגת מידע מודיעיני נוסף/חטיבת דובר המשטרה

להערכת המשטרה, ראשי הארגון עקבו באופן צמוד אחר היעד לחיסול, זאת על מנת לחסל אותו במסגרת פעולות תגמול הדדיות, הנמשכות בימים אלו ברחובות הדרום. עוד גילו הבלשים רכבים עם יכולות טכנולוגיות מתקדמות, כמו גם שימוש בטכנולוגיות באמצעות טלפונים ניידים ואפליקציות מהמתקדמות בעולם.

המעצר התבצע לאחר שלמשטרה הגיע מידע מודיעיני שמאמת את פעולות ההכנה לחיסול. בעקבות המידע, ולאחר הערכת מצב בין ראשי יאחב"ל, בפיקודו של תת-ניצב גדי סיסו, התקבלה במשטרה החלטה חריגה לבצע מעצר סיכול, על חשבון השגת מידע מודיעיני נוסף, על מנת לנסות ולשמור על ביטחון היעד.

לפי ההערכות, המעקב בוצע אחר יותר מיעד אחד. במשטרה ממשיכים כעת לבחון את האמצעים, שכן לא כולם מוכרים למשטרה. המשטרה אף נעזרת ביחידת הסייבר של המשטרה, שבודקת ובוחנת את אותם האמצעים הכבדים שנמצאו במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully