וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרה נהגת בחשד שדרסה עיוורת בסוף השבוע ונמלטה

קובי מנדל

11.2.2014 / 8:28

המשטרה מאמינה שפענחה את תאונת ה"פגע וברח" בחיפה, שבה נפגעה אישה בת 59 שחצתה מעבר חציה עם כלב נחייה. הנהגת, בת 21, נעצרה עם שני חשודים במעורבות בתאונה

עיוור חוצה מעבר חציה עם כלב נחייה. AP
בת 21 נעצרה בחשד לפגיעה והפקרת הולכת הרגל בחיפה/AP

המשטרה טוענת שפענחה את תאונת ה"פגע וברח" שאירעה בסוף השבוע בחיפה, בה נפצעה קל הולכת רגל עיוורת בת 59 בשעה שחצתה במעבר חציה את רחוב אלנבי בעיר. אמש, בעקבות חקירה של היחידה המרכזית של אגף התנועה בסיוע שוטרי מחוז חוף, נעצרה ונכלאה צעירה בת 21 בחשד שנהגה במכונית הפוגעת. שני חשודים נוספים, שאחד מהם היה ברכב בשעת הפגיעה, נעצרו בחשד למעורבות באירוע. בצהריים הובאו השלושה לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בחיפה. מעצרה של הנהגת הוארך ביממה, וכך גם מעצרו של חשוד נוסף. מעצרו של חשוד שלישי הוארך עד 16:00.

עוד בנושא
חשד: פגע בהולכת רגל עיוורת במעבר חציה - ונמלט
העיוורת שנדרסה: "שמעתי שריקת בלמים, כל הגוף כואב"

הנפגעת, מלכה, אם לשניים, עובדת במפעל המעסיק כבדי ראייה בקריות. "לקחתי את כלב הנחייה שלי לעשות צרכים, עמדתי על מעבר חצייה, השכנה שלי אמרה לי שהכביש פנוי, התחלתי לחצות, ואז באמצע הדרך בערך שמעתי שריקה של בלמים", סיפרה לוואלה! חדשות. מלכה התעוורה בעקבות מחלה לפני יותר מעשרים שנה.

"אני לא זוכרת הרבה, התעוררתי בבית החולים, כל הגוף שלי כואב", הוסיפה. "אני מקווה שהכלב לא נפגע. איזה מין בן אדם פוגע על מעבר חציה ובורח?", שאלה.

התאונה אירעה ביום שישי סמוך לשעה 19:00. הולכת הרגל חצתה מעבר חציה ברחוב אלנבי בעיר, יחד עם כלב הנחייה שלה. לפתע, פגע בה הרכב ונמלט מהמקום. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה אותה לבית החולים רמב"ם בעיר, כשהיא סובלת בפגיעות בגפיים. בהמשך, עברה להשגחה באחת מהמחלקות הכירורגיות בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully