וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל קיבלה מתנה - ולא ידעה לקחת

אלי סהר

10.2.2014 / 8:23

1 גלבוע/גליל קיבלה אתמול מתנה. ג'וש דאנקן, אמנם השחקן השישי של ירושלים אבל אם תרצו גם הכי חשוב בליגה (מכבי היתה משלמת הרבה כדי לצרף אותו עכשיו), חלה ולא שיחק. במצב העניינים הזה, האזורית של שרון דרוקר היתה צריכה להיות מכרעת (וירושלים אכן קלעה 1 מ?11 מהשדה), אבל בעונה כזאת אנמית גלבוע לא יודעת לקחת. בעונה כזאת שוויונית מה נזכור מגלבוע של העונה? איזה שחקן ישראלי התקדם בה והפך להיות שחקן מוביל בכדורסל הישראלי?

2 זו הפעם הרביעית העונה שהפועל חולון מקופחת על ידי השופטים. במלחה היא ספגה שתי עבירות טכניות ברבע האחרון, בהרצליה לא אושר סל חוקי שלה בשנייה האחרונה, בנוקיה שרקו לה עבירת תוקף שלא היתה 40 שניות לסיום ואתמול דונטה סמית' קיבל שריקה גבולית שהכריעה משחק.

על זה אמר פעם שמלוק מחרובסקי, המנהל המיתולוגי של מכבי ת"א, לקבוצת נערים של האגודה שבכתה לו על כך שקופחה בשיפוט בדקה האחרונה: "אם הייתם מובילים 40 הפרש דקה לסיום, לא הייתם בוכים עכשיו". חולון הוליכה אתמול כבר ב?12 הפרש אבל במקום להמשיך לרוץ, עברה להפגזה והחזירה את חיפה למשחק.

3 גמר הגביע האחרון היווה את שיא הרייטינג (12.5 אחוזים) של משחק בין שתי קבוצות ישראליות בארבע השנים האחרונות. לערוץ הראשון נפל השנה בחיקו תפוח זהב, אבל חבל שלמינהלת אין כמעט זכות דיבור לגבי שעת וימי המשחקים, כי העיקר זה הכסף הגדול שנכנס מהשידורים.

לקיים דרבי ב?18:15, אחרי שבסיבוב הראשון הוא היה בפריים טיים (21:00 ביום שני)?

הנה בקשה והמלצה: בעוד שבועיים יתקיים משחק העונה בכדורסל בין מכבי ת"א להפועל ירושלים. אולי לרגל המאורע המשחק הזה צריך להיות המשחק המרכזי והמפגש בין הפועל ת"א למכבי חיפה יהיה הופעת החימום?

נ.ב: שמעון מזרחי הבטיח לפני חודשיים שבן אלטיט ישחק והרבה. אתמול אפילו ביתרון 25 הפרש, שתי דקות לסיום, לא נמצאה שניית משחק עבורו.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully