וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עדויות מצמררות": חשד שהאב האנס התעלל גם באשתו

6.2.2014 / 12:35

אשתו של תושב המרכז, החשוד באונס ובהתעללות מחרידה בבנותיה הנערות של זוגתו, עצורה בחשד שידעה על המעשים ולא פנתה למשטרה. ואולם, ייתכן שהיא נפלה בעצמה קורבן להתעללות

צילום: יוסי ציפקיס, טל אנגלנדר; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

"עדויות קשות ומצמררות": תושב המרכז בן 33, החשוד באונס ובהתעללות בארבע בנותיה של בת זוגו, הובא היום (חמישי) לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכה נוספת של מעצרו. כשנעצר לראשונה, נחשד האב החורג בהתעללות פיזית ונפשית, אולם הנערות - כיום בנות 15, 17, 19 ו-20 - לא הזכירו כל התעללות מינית. המעשים נחשפו רק לאחר שהמשטרה גבתה מהן עדויות. בית המשפט האריך את מעצרו בשמונה ימים.

בחקירה, התוודעו החוקרים לעדויות, לפיהן נהג האב לקיים לכאורה יחסי מין מלאים עם הבנות ולעשות בהן מעשי סדום. בדיון הארכת המעצר בתחילת השבוע, אמר נציג המשטרה כי מדובר "בעבירות מין חמורות, שהחלו כאשר המתלוננות היו קטינות". במשטרה חושדים שגם האם נפלה קורבן להתעללות מצד בן זוגה, ומתלבטים אם לשחררה למעצר בית, שכן היא חשודה שידעה על המעשים ולא דיווחה עליהם.

לקריאת הדיווח המקורי:
חשד: איים, הרעיב ואנס את ארבע בנותיה של זוגתו

דיון בהארכת מעצרו של האב תושב המרכז החשוד בהתעללות בבנותיו. דרור עינב
החשוד בהתעללות בדיון בהארכת מעצרו, הבוקר/דרור עינב

ביום שישי האחרון בשבוע שעבר, הגיעו שתי צעירות בנות 17 ו-20 לתחנת המשטרה בתל אביב, מלוות בדודתן הנסערת. הן סיפרו כי סולקו מהבית בצהריים, עם אחיותיהן, והגיעו לבית סבן וסבתן. שם, באוזני בני משפחתן, התוודו כי הן סובלות מנחת זרועו של האב החורג וכי הוא מרעיב אותן ומתעלל בהן נפשית. הדודה ההמומה התעקשה להגיש תלונה במשטרה עוד באותו הערב. חוקרי המשטרה שמעו את הדברים ולמחרת, ביום שבת, עצרו את האב.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

בחקירתו הכחיש החשוד, בעל פלילי של עבירות אלימות, את המעשים המיוחסים לו, וטען כי הנערות בדו את הסיפור מליבן והתלוננו כנקמה על כך שאמן סילקה אותן, לאחר שלא עזרו לה בעבודות הבית. אולם במקביל, המשיכו החוקרים לגבות עדויות מהנערות ומאנשים נוספים והזדעזעו כאשר מסכת החשדות התגלתה במלואה.

"חשד סביר נגד האם החשודה"

הבנות תיארו בחקירתן התעללות קשה, הכוללת הפחדות, איומים, מריחת צואה ודם על גופן ודרישה בלתי פוסקת לענג את האב. בין היתר, הילדה הקטנה נאלצה לעשות "תענית דיבור" במהלך סוף השבוע, ונאסר עליה לדבר בשישי ובשבת. לטענתן, אביהן החורג סיפר להן כי הוא מתקשר עם מלאכים הנכנסים לגופו ומשתלטים עליו, ובשמם הוא מבצע את המעשים. אחת הבנות מאמינה לגרסה זו של האב ואינה מוכנה לשתף פעולה עם המשטרה כדי לא לפגוע בו.

ביום ראשון הובא האב החורג לבית משפט השלום בתל אביב, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בשישה ימים. במהלך הדיון ציין נציג המשטרה, כי "המדובר בעדויות קשות ומצמררות, על חשוד שניצל תמימותן של קטינות ואנס אותן". על פי דבריו, החשד הוא כי המעשים בוצעו על פני שלוש שנים בהן הוא משמש בן זוגה של אמן וכי המעשה האחרון התבצע לפני מספר חודשים. סנגורית החשוד, עורכת הדין חגית רחמני מהסנגוריה הציבורית, טענה בשם מרשה כי הבנות מעלילות עליו וביקשה מהשופט לשחררו למעצר בית. השופט שאול אבינור קבע בהחלטתו כי "מדובר בעבירות מין חמורות, שהחלו כאשר המתלוננות היו קטינות" והאריך את המעצר בחמישה ימים.

באותו היום, לאחר שגבו עדות מאמן של הבנות, החליטו במשטרה לעצור גם אותה בחשד לעבירה של אי מניעת פשע. בדיון בהארכת מעצרה טען נציג המשטרה כי קיימות סתירות בעדותה של האם וכי קיים חשש שאם תשתחרר, היא תנסה לשבש את הליכי החקירה. נציג המשטרה ציין כי "העדויות מצביעות שהיא ידעה על המעשים" ואף הייתה שותפה לחלקם. השופט אבינור קבע כי "קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר נגד החשודה" והאריך את מעצרה של האם בשלושה ימים.

"האם לא ידעה על המעשים"

סנגורה של האם, עורך הדין ליאור אבידן, ערער לבית המשפט המחוזי על ההחלטה, בין היתר בטענה כי נפגעה זכותה של מרשתו להיוועצות עם עורך דין טרם החקירה.

השופט ציון קפאח דחה את הערעור. הוא אמנם ציין בהחלטתו כי "יש לחזור ולהנחות את קציני החקירות בדבר הצורך בהקפדה על זכות ההיוועצות", אולם קבע כי "מסוכנות העוררת והחשש המובנה לשיבוש, מאפילים על הפרת זכות ההיוועצות". עם זאת, ככל שהחקירה מתקדמת, מבינים במשטרה שגם האם חיה לכאורה תחת איומים והתעללות מצד בן זוגה, ושוקלים האם לשחררה היום למעצר בית או לבקש להאריך גם את מעצרה בפעם השנייה. עורך הדין אבידן אמר לוואלה חדשות כי האם "לא ידעה על המעשים והופתעה מאד".

ראש אגף חקירות במרחב יפתח, סנ"צ אסף צור, אמר כי "מדובר באירוע חריג ויוצא דופן בכל קנה מידה. במהלך החקירה זיהינו שמדובר בעבירות מין קשות ביותר, שמלוות בהפחדה, מלוות באירועי אלימות קשים, כל מיני אירועים שבסופו של דבר הובילו אותנו למספר רב של קורבנות, גם חוצה את גבולות המשפחה כפי שאתם יודעים". צור ציין כי החשוד טען ש"נכנס בו שד, וכך הוא למעשה ניצל את הקורבנות בתוך הבית, ביצע בהן את אותם עבירות מין ואונס קשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully