וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהנמל לעירייה: אלון חסן ימונה למועצת העיר אשדוד

רמי שני

5.2.2014 / 1:11

יו"ר ועד העובדים בנמל אשדוד יהפוך לחבר מועצת העיר אשדוד מטעם "קהילת אשדוד" אחרי שעמיתתו לרשימה הודיעה על התפטרותה. "האמנתי באמונה שלמה שתיכנס", כתבה אחת מתומכותיו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עובר לפוליטיקה. חסן/מערכת וואלה!, צילום מסך

יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד אלון חסן צפוי להתמנות בקרוב לחבר מועצת העיר אשדוד. חסן התמודד בבחירות המקומיות האחרונות ברשימת "קהילת אשדוד", שזכתה לשני מושבים במועצה. הוא הוצב במקום השלישי ונותר מחוץ למועצה, אלא שאמש (שלישי) הודיעה מספר 2 ברשימה, מאיה סלוצקי – על התפטרות מתפקידה בשל סיבות אישיות, ולכן חסן עתיד לתפוס את מקומה. ההתפטרות של סלוצקי תיכנס לתוקפה בתוך 48 שעות.

חסן, אחד האנשים החזקים בנמל אשדוד, נאלץ באמצע השנה שעברה להשעות עצמו מתפקידו בנמל אחרי סדרת כתבות בהן עלה החשד שהוא ניצל את מעמדו כדי לקדם את עסקיו הפרטיים ואת בני משפחתו בנמל אשדוד ובעיר עצמה. מאוחר יותר אף הוגשה תלונה במשטרה בדרישה לבדוק את התנהלותו של האיש. בעקבות החשדות שהועלו השעתה חברת הנמל את העבודה עם החברות שבבעלותו.

עוד על אלון חסן:
הסערה בנמל אשדוד: אלון חסן לא התייצב לשימוע
חיבוקים לחסן בנמל אשדוד: "מי זה לפיד שיטיף לנו"

שלושה חודשים מאוחר יותר, בספטמבר 2013, הודיעה ההסתדרות הכללית כי חסן רשאי לשוב ללא דיחוי לראשות ועד העובדים בנמל אשדוד. זאת לאחר שוועדה מיוחדת שהקים הארגון בעניינו קבעה כי אין עוד ניגוד עניינים לכאורה בין עסקיו הפרטיים לבין תפקידו בוועד העובדים, ובכלל זה, זיקה בין עסקיו לפעילות הנמל.

"אי אפשר להגיד לי שהתעשרתי בזכות הזיקה לנמל", אמר חסן בראיון בחודש אוקטובר. "כל אלה שיושבים בירושלים ומעבירים עליי ביקורת, אני רוצה לראות אותם חושפים את מה שיש להם. גם אני יכולתי לרשום את העסקים שלי על שמם של חברים, שכנים וגיסים. אני מכיר את הטריקים האלה. אבל אצלי הכול היה על השולחן, אף פעם לא הסתרתי כלום".

באותו חודש כאמור לא צלח הניסיון שלו להתברג למועצת העיר אשדוד ולהיכנס לפוליטיקה המקומית. כעת, אחרי ההתפטרות של עמיתתו לרשימת "קהילת אשדוד", חלומו צפוי להתגשם. עמוד הפייסבוק של חסן החל להתמלא בשעות האחרונות בברכות מצדם של אזרחים שונים. "בהצלחה בעירייה", כתב אחד הגולשים ואחרת הוסיפה: "האמנתי באמונה שלמה שתיכנס. מזל טוב והרבה הצלחה, אמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully