וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מקרה של שפעת חזירים: אישה בת 59 במצב קשה

קובי מנדל

3.2.2014 / 19:31

תושבת המרכז שאינה סובלת ממחלות רקע אושפזה במצב קשה בבית החולים רמב"ם בחיפה. במוסד הרפואי מאושפזת אישה נוספת שככל הנראה נדבקה מבן משפחה, ומצבה מוסיף להיות קשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שתי נשים אושפזו בבית החולים הצפוני במצב קשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקרה נוסף של שפעת החזירים: תושבת המרכז בת 59 הועברה היום (שני) מבית החולים הלל יפה בחדרה, שם אושפזה, למחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם בחיפה, לאחר שאובחנה כי נדבקה במחלה. מצבה מוגדר קשה, אך היא אינה מונשמת. היא לא סובלת ממחלות רקע.

במקביל, מצבה של תושבת חיפה בשנות ה-30 לחייה שאושפזה גם היא בבית החולים לאחר שלקתה בשפעת החזירים הוסיף היום להיות קשה. מבית החולים נמסר כי היא מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ וכי היא מורדמת ומונשמת. ההערכה בקרב הצוות הרפואי היא כי האישה – הסובלת מכמה מחלות רקע – נדבקה מאחד מבני משפחתה.

שני המקרים באו אחרי תקופה ארוכה שלא נרשמו בה מקרי תחלואה בעקבות שפעת החזירים. בחורף שעבר נרשמו כמה מקרים של הידבקות בשפעת. באחד מהם, במרץ 2013, מת ילד בן שלוש מירושלים שלקה במחלה. במקרה אחר חודש קודם לכן אושפזה תינוקת בת שנתיים מאזור השרון במצב קשה מאוד בבית החולים מאיר בכפר סבא. בפברואר הלך לעולמו האמן שמוליק קראוס כתוצאה מסיבוך של המחלה.

שפעת החזירים חוזרת? אישה מחיפה במצב קשה מאוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully