וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים בבית היהודי לבנט: אל תתנצל בפני נתניהו

29.1.2014 / 14:24

על אף האזהרה מלשכת נתניהו לפיה דבריו של בנט עלולים להוביל לגלות באופוזיציה, נראה כי שר הכלכלה לא ממהר לחזור בו. השר אורבך: "הדברים האישיים הם שוליים"

מערכת וואלה!

מאת עמרי נחמיאס

בכירים במפלגת הבית היהודי קוראים ליו"ר, שר הכלכלה נפתלי בנט, שלא להתנצל בפני ראש הממשלה בנימין נתניהו. על פי גורמים בלשכת נתניהו, המחיר הצפוי על כך הוא גלות לאופוזיציה.

נתניהו ובנט אף פעם לא אהבו אחד את השני יותר מדי, אבל נראה שהבוקר המתיחות בין השניים הרקיעה לשיא חדש. גורמים בלשכת ראש הממשלה דרשו מיו"ר הבית היהודי להתנצל בפני נתניהו על האמירה לפיה מתנחלים יוכלו להישאר בהסדר עתידי תחת ריבונות פלסטינית. גורמים בלשכת נתניהו הבהירו כי אם בנט לא יתנצל, מפלגות אחרות בכנסת ישמחו להיכנס לקואליציה במקומו. בנט מצדו לא נלהב בינתיים מהאפשרות. הוא שוקל את צעדיו, וחבריו בסיעה שלו ממליצים: "אל תתנצל".

השר לאזרחים ותיקים אורי אורבך אמר: "אני לא חושב שמדובר פה בצורך להתנצל, נפתלי בנט וגם אנחנו מביעים את הדעה שלנו באופן חריף מאוד נגד הרעיון של העברת יישובים ישראליים לריבונות פלסטינית, וכל הדברים האישיים לדעתי הם שוליים פה לעניין".

מי שנשלח לנסות לפשר בין הצדדים הוא שר השיכון והבינוי אורי אריאל ממפלגתו של בנט. מטרתו לדבר גם עם יו"ר המפלגה שלו וגם עם גורמים בלשכת ראש הממשלה, ולנסות למצוא נוסחה ששני הצדדים יוכלו לחיות איתה ולהכריז שקיבלו את מה שביקשו, ולהמשיך את העבודה המשותפת בלי לפרק את הקואליציה.

עוד במהדורה:

עצלנים ובזבזנים: סקר ה- OECD שבחן את הרגלי הצריכה של משקי בית ב- 11 מדינות מפותחות בעולם קובע כי ישראל היא שיאנית השלכת מזון לאשפה ושימוש ברכב. כמה עולות לנו הבזבזנות והעצלנות ובמה אנחנו בכל זאת ירוקים?

אפליה או בכיינות? דוח מרכז אדווה קובע: אשכנזים מרוויחים יותר ממזרחים. דן מגן, עורך מדור הדעות של וואלה! חדשות חושב שהגיע הזמן להפסיק להתבכיין ולזנוח את החלוקה העדתית המיושנת שרק מנציחה את הפערים.

פסטיבל העצמה נשית ואייל גולן? העיתונאים אורלי וילנאי וגיא מרוז ביטלו את השתתפותם בפסטיבל נשים בגלל הופעה מתוכננת של אייל גולן. למה לזוג העיתונאים אין מה לחפש באירוע הזה ואיזה זמרות בכל זאת יופיעו שם?

תחזית: היום נאה עם עלייה בטמפרטורות, הלילה מעונן חלקית. מחר – ללא שינוי של ממש בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully