וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילנאי: מסירת רשות השידור לשרון ראויה לגינוי

22.8.2002 / 0:01

ביקורת בעבודה על בן אליעזר בשל הוויתור לשרון על רשות השידור: הוא מבקש לנקום בשר וילנאי על תמיכתו במצנע בפריימריס; השרה איציק: אעלה את הנושא לדיון ב"שרינו"

ביקורת גוברת בעבודה על יו"ר המפלגה, השר בנימין בן אליעזר, בעקבות העברת האחריות על רשות השידור לראש הממשלה, אריאל שרון. שר התרבות, מתן וילנאי, שאמור היה לקבל את המינוי לאחר התפטרותו של השר רענן כהן, אמר אתמול לבן אליעזר כי הוויתור לשרון הוא "מחטף הראוי לגינוי". השרה דליה איציק אמרה כי תעלה את הנושא בישיבת "שרינו" של מפלגת העבודה, שתכונס היום.

לפי ההסכם הקואליציוני בין הליכוד והעבודה, השר הממונה על חוק רשות השידור יהיה מטעם העבודה. ואולם, בעקבות התפטרותו של השר רענן כהן נמסר התיק לידי ראש הממשלה. בעבודה טוענים כי בן אליעזר ניצל את ההזדמנות שנקרתה בפניו לנקום בשר וילנאי, על תמיכתו במועמדותו של ראש עיריית חיפה, עמרם מצנע, במירוץ לראשות העבודה.

גורמים בעבודה אמרו שלשום: "מצער שבן אליעזר מוכן למכור את אחד הנכסים האחרונים של מפלגתו רק כדי לנקום באיש המפלגה". מצנע עצמו תקף אתמול בנושא את יו"ר העבודה בראיון שהעניק לגלי צה"ל.

מקורבי בן אליעזר הכחישו את הטענות. לדבריהם, מינויו של שרון כמחזיק תיק רשות השידור הוא זמני בלבד, ובסופו של דבר יועבר התיק לווילנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully