וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום נגד הנהג בתאונת ה"פגע וברח" בבאר שבע

רמי שני

19.1.2014 / 18:00

איליה צ'צ'ייאשווילי נאשם בכך שהפקיר את שלושת בני משפחת כהן, שנפצעו קשה בתאונה בה היה מעורב לפני שבועיים. לפי האישום, הוא נהג בשלילה והסתתר שלושה ימים מהמשטרה

צילום: שי מכלוף, ערוץ 10; עריכה: גדי וינסטוק

(צ'צ'ייאשווילי מובא לדיון בהארכת מעצר לפני עשרה ימים)

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד איליה צ'צ'ייאשווילי, תושב באר שבע, על חלקו בתאונת ה"פגע וברח" בעיר לפני שבועיים, בה נפגעו ארבעת בני משפחת כהן – בהם שלושה קשה. לפי האישום, אף שהתאונה לא נגרמה בגללו – הוא נמלט מהזירה בלי להגיש עזרה, ויתרה על כך הוא נהג כשהוא בשלילת רישיון. כתב האישום מייחס לו בין היתר עבירת הפקרה.

אליעד ועידית כהן, בנם של דיקלה ויעקב שנפצעו אמש בתאונת הדרכים בבאר שבע. ינואר 2014. באדיבות המשפחה
הילדים שנפגעו. אליעד שוחרר, עידית עדיין מאושפזת במצב קשה/באדיבות המשפחה

התאונה התרחשה כאמור בתחילת החודש, שעה שצ'צ'ייאשווילי עושה דרכו על כביש עוקף באר שבע. בשלב מסוים, הופיעה מולו המכונית של בני משפחת כהן, נהוגה על ידי אב המשפחה, יעקב. "במקום המתואר, סטה כהן עם רכבו שמאלה, עבר אל נתיב נסיעתו של צ'צ'ייאשווילי והתנגש בו", נכתב באישום.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

מכאן, מטילה הפרקליטות את אשמת ההפקרה על כתפיו של צ'צ'ייאשווילי. "לאחר התאונה, ובטרם הגיעו כוחות ההצלה, הנאשם יצא מרכבו וברח מזירת התאונה רגלית, כשרכבו נותר במקום, וזאת מבלי שעמד על תוצאות התאונה ומבלי להזעיק עזרה".

יצוין כי אחרי שברח, הסתתר צ'צ'ייאשווילי – שנהג על אף שרישיון הנהיגה שלו אינו בתוקף ופסול, וללא ביטוח, במשך שלושה ימים, עד שהסגיר את עצמו למשטרה. עורכי דינו של צ'צ'ייאשווילי הכחישו בשמו את ההאשמות. לדבריהם, הוא ניסה לשוחח עם כהן מיד לאחר התאונה והמתין במקום עד שהגיעו צוותי חירום והצלה.

בני משפחת כהן שנפצעו קשה, האם דיקלה ושני ילדיה אליעד ועידית, נלקחו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. שלושתם נותחו ואושפזו. דיקלה ובנה שוחררו כבר מאשפוז, אולם הבת בת הארבע עדיין מאושפזת במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ ילדים – ובני המשפחה שוהים לצדה מאז.

אם ושתי בנותיה נפצעו קשה בתאונת "פגע וברח" ליד באר שבע. 5 בינואר 2014. מד"א
זירת התאונה/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully