וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו קיבל את פניו של ראש ממשלת קנדה

19.1.2014 / 17:55

סטיבן הרפר, מתומכיה הנלהבים של ישראל, הגיע לביקור בן ארבעה ימים, הראשון של ראש ממשלה קנדי זה 14 שנה. הערב יסעד עם נתניהו ורעייתו במעון ראש הממשלה

במשרד ראש הממשלה בירושלים נערכת הערב (ראשון) קבלת פנים רשמית לראש ממשלת קנדה סטיבן הרפר, שנחת היום בישראל לביקור בן ארבעה ימים. מדובר בביקור הרשמי הראשון של ראש ממשלה קנדי בישראל מאז שנת 2000.

פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה עם ראש ממשלת קנדה סטפן הרפר בלונדון. אפריל 2013. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו והרפר בלונדון, אפריל 2013/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה יקבלו את פניו של הרפר, הנחשב לאחד מתומכיה הנלהבים של ישראל, שנחת בארץ עם רעייתו, בראש משלחת שרים. בערב תתקיים ארוחת ערב של שני הזוגות בבית ראש הממשלה בבירה. מחר יגיע הרפר לכנסת, שם יניח זר בגלעד ברחבת וויל ויחתום בספר האורחים. אחר כך תתקיים ישיבה מיוחדת במשכן.

הערב יארח שר החוץ אביגדור ליברמן את עמיתו הקנדי ג'ון בירד לסעודה בירושלים, בהשתתפותם של שר הפנים גדעון סער, שר החקלאות יאיר שמיר, שר התיירות עוזי לנדאו, השר לנושאים אסטרטגיים יובל שטייניץ וסגן שר החוץ זאב אלקין. בסעודה ישתתפו גם שר התעסוקה, השר לסחר חוץ, שר התעשייה, השר למשאבים טבעיים והשר לפיתוח בינלאומי של קנדה, וכן חברי כנסת מישראל ומחוקקים מקנדה.

לפניות לכתב אמיר תיבון: amir.tibon@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully