וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתובות "תג מחיר" בלשכת הגיוס בירושלים ובגן בת"א

צעיר ריסס את הכתובת בלשכת הגיוס בבירה וחילק במקום מנשרים עם דברי שטנה נגד ערבים. זהותו ידועה למשטרה. במקרה אחר, נעצרה צעירה שריססה "מוות לערבים" בגן מאיר בתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכתובת שרוססה היום בלשכת הגיוס בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתובות "תג מחיר" רוססו היום (שלישי) על ידי צעירים בשני מקרים שונים בתל אביב ובירושלים. במקרה הראשון, נכנס ללשכת הגיוס בירושלים צעיר, כפי הנראה פעיל ימין, והפיץ במקום מנשרים ובהם דברי שטנה נגד ערבים. כמו כן, ריסס הצעיר בשירותים במקום את הכתובת "תג מחיר". לפי המשטרה, זהותו של הצעיר ידועה והוא צפוי להיעצר בקרוב. בדובר צה"ל התייחסו לאירוע ואמרו: "אין בכוונתנו להתייחס לניסיונות פרובוקציה חסרי תכלית".

עוד בנושא:
מח"ט שומרון ביקר ביצהר - צמיגי רכבו נוקבו
אחרי קוסרא: 7 מתנחלים נעצרו; "תג מחיר" בכפר קאסם
חשד לתג מחיר בשרון: כתובות נאצה רוססו על מסגד

במקרה השני, סמוך לשעה 17:30 רוססה על קיר בגינה הציבורית "גן מאיר" שברחוב טשרנחובסקי בתל אביב כתובת "מוות לערבים תג מחיר". שוטרי תחנת לב תל אביב עצרו חשודה תושבת ירושלים בת 26.

בסיס תל השומר, מרץ 2011. אורי לנץ
שני חיילים נעצרו אתמול בחשד שריססו כתובות בבסיס הקליטה והמיון בתל השומר/אורי לנץ

אתמול נעצרו שני חיילים תושבי השטחים בחשד שריססו כתובת "תג מחיר" בבסיס לשכת הגיוס בתל השומר. השניים התגייסו לפני שבוע, והגיעו אתמול לבסיס כמה ימים אחרי שהיו אמורים להתייצב. אי לכך, הם נעצרו על ידי המשטרה הצבאית ובחפציו של אחד העצורים נמצא תרסיס צבע שעל פי החשד שימש כדי לרסס את הכתובת. השניים נחקרו והכחישו כל קשר לריסוס הכתובת והבוקר שוחררו ממעצרם. אחד מהם הושב למעצר בחשד לנפקדות ללא קשר לאירוע.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

"מיגור העבריינות הוא אינטרס של ההתיישבות"

ביום שישי האחרון, ניקבו אלמונים את צמיגי רכב השטח של מפקד חטיבת שומרון, אלוף-משנה יואב ירום, בעת שהיה בפגישה שגרתית עם מזכירות היישוב ביצהר. כאשר יצא מהפגישה, גילה ירום כי כמה גלגלים ברכבו נוקבו. אל"מ ירום עצמו נחשב בעיני רבים ביצהר כגורם שפוגע בהתיישבות, לדבריהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רכבו המושחת של המח"ט ביצהר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל"מ ירום עצמו הגיב לאירוע, והפיץ לראשי המועצות האזוריות בשומרון מכתב שבו כתב להם כי "מיגור העבריינות הוא בראש ובראשונה אינטרס פנימי של ההתיישבות, ואני יודע שזו עמדת גורמי ההתיישבות הרשמית". הוא ציין כי "עצם קיום הפגישה עם ראשי ההתיישבות ביצהר מעידה על היחסים הסבירים בין הצבא למתיישבים ביצהר". עוד כתב כי "הגלגלים נוקבו על ידי עבריינים, ואני מקווה שימצו עמם את הדין. רוב התושבים לא אהבו את האירוע וחלקם אף סייעו להחליף את הגלגלים התקורים ברכב, דבר שמעיד יותר מכל על יחסי הצבא וההתיישבות".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס למעשה, ואמר כי "מדובר במעשה נפשע שלא מייצג את ציבור המתיישבים ביהודה ושומרון. לא ניתן לאף אחד לפגוע בחיילי וקציני צה"ל, ונמצה עם הפושעים האלה את הדין", הוסיף ראש הממשלה.

השתתף בהכנת הכתבה: שבתי בנדט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully