וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד שרון על מות אביו: "הלך כשהוא החליט ללכת"

11.1.2014 / 15:29

בניו של אריאל שרון, שלא משו ממיטתו בשבועות האחרונים הודו לצוות בית החולים, כולל למנקים ולמנקות. אחר כך עלה גלעד לקברה של אמו לילי בחוות שקמים וקיבל את פני המנחמים

צילום: דניאל בוק, משה בן שמחון - ישראל היום; עריכה: מיכאל ברגמן

"הוא הלך כשהוא החליט ללכת", כך אמר אחר הצהריים גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון שמת בבית החולים שיבא תל השומר בתום שמונה שנים בהן היה מאושפז במצב של תרדמת. בני בניו של שרון – עמרי וגלעד, לא משו ממיטתו במהלך הימים האחרונים, אז חלה החמרה במצבו. "אנחנו רוצים להודות לכל רופאי המחלקה ולכל האחיות והאחים המסורים", אמר גלעד בבית החולים, "לכל כוח העזר, המנקים והמנקות. תודה לד"ר שלמה שגב רופאו האישי. תודה למנהל בית החולים השיקומי", שרון הבן סיפר כי המשפחה חבה תודה "לכל האנשים בארץ ובעולם שהתפללו ודאגו לשלומו".

גלעד שרון עלה אחר הצהריים לקברה של אמו המנוחה לילי בחוות שקמים, יחד עם רעייתו ענבל. לאחר מכן שבו לבית המשפחה בחווה כשהם מלווים בחבר של המשפחה. בני משפחה הגיעו למקום כדי לנחם את משפחתו הקרובה של ראש הממשלה לשעבר.

שרון, ראש הממשלה ה-11 הלך לעולמו בגיל 85 בעקבות קריסת מערכות ממנה סבל. בשבועות האחרונים חלה הידרדרות במצבו שהלכה והחמירה עד שהוא הוגדר כ"אנוש" מאז יום חמישי.

רבים במערכת הפוליטית שלחו ניחומים למשפחה והוציאו הצהרות הספד בעקבות מותו של שרון. שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון מסר כי "אריאל שרון היה בראש ובראשונה מצביא צבאי יוצא דופן וממעצבי צה"ל כצבא החותר למגע ולהכרעה מהירה של האויב. הוא הפגין את מצביאותו בשדה המערכה, הן בקרבות מול צבאות סדירים והן בלחימה בטרור. למרות שבמהלך הדרך התגלעו בינינו חילוקי דעות מהותיים, תמיד הערכתי את ניסיונו ואת מנהיגותו. תנחומיי לבניו עמרי וגלעד, אשר סעדו את אביהם במסירות בשמונה השנים האחרונות, ולשאר בני המשפחה. מערכת הביטחון, ששרון היה בשר מבשרה ואף עמד בראשה, מרכינה היום ראש עם לכתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully