וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין שינוי: מצבו של אריאל שרון מוסיף להיות אנוש

11.1.2014 / 0:04

יותר משבוע אחרי שחלה הידרדות במצבו ויממה אחרי החמרה נוספת, ראש הממשלה לשעבר ממשיך להילחם על חייו בבית החולים שיבא בתל השומר. משפחתו לצדו, וגם מאיר דגן בא לבקרו

ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון. GettyImages
"כבר לא נלחם כמו אריה". שרון/GettyImages

יממה לאחר הודעת בית החולים שיבא בתל השומר על החמרה נוספת במצבו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, מצבו נותר אמש (שישי) ללא שינוי ומוגדר על ידי הרופאים אנוש. אתמול במהלך היום שהו בניו לצדו, כולל מי שהוגדר בנו המאומץ של שרון, רוני סחייק. גם ראש המוסד לשעבר מאיר דגן הגיע לבקר את ראש הממשלה לשעבר, הנלחם על חייו.

ביום חמישי נמסרה הודעה מבית החולים שיבא לפיה בשעות הצהריים חלה החמרה נוספת במצבו של שרון בן ה-85, המאושפז במקום זה שמונה שנים כשהוא שרוי בתרדמת. "במצבו הוא כבר לא נלחם כמו אריה", מסר גורם בבית החולים בהתייחסו להצהרת מנהל בית החולים, פרופ' זאב רוטשטיין מהימים האחרונים על מאבקו של שרון "נגד כל הסיכויים".

עוד בוואלה! חדשות:
עריקאת על מכרזי הבנייה: "מסר לקרי שלא יחזור לכאן"
איראן: פתרנו המחלוקות על יישומו של הסכם הגרעין
מח"ט שומרון ביקר ביצהר - צמיגי רכבו נוקבו

מנהל שיבא: "שרון נלחם כמו אריה כנגד כל הסיכויים". דניאל בוק
"מצבו נהיה גרוע מיום ליום". פרופ' רוטשייין/דניאל בוק

שרון אושפז בינואר 2006 לאחר שלקה באירוע מוחי ושקע בתרדמת. ביום רביעי שעבר נודע כי בשל אי-ספיקת כליות שממנה הוא סובל, חלה הידרדרות במצבו. במהלך סוף השבוע שאחר כך לא חל שינוי ניכר במצבו של שרון, אלא כפי שהגדיר זאת פרופ' רוטשטיין, "החמרה הדרגתית ואטית במצב איבריו".

ביום ראשון נשמע מסר אופטימי, כשהרופאים הצליחו לייצב את מערכת כלי הדם והלב של שרון. אולם כבר למחרת הודיע פרופ' רוטשטיין כי מצבו של ראש הממשלה לשעבר "נהיה גרוע מיום ליום". לדבריו, אמנם לבו של שרון התייצב כך שקצב פעימות הלב ולחץ הדם נשמרים, אך לא חלה התייצבות בתפקוד הכליות, הכבד, הריאות ושאר האיברים החיוניים. "עברה עוד יממה והמצב די ברור לכולם. סכנת החיים התגברה", הוא ציין.

(עדכון ראשון: 22:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully