וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלוננת סימסה שנהנתה - החשוד באונס שוחרר

7.1.2014 / 0:05

אישה מירושלים טענה כי בן זוגה אנס אותה, אולם בחקירתו הציג החשוד מסרון שמוכיח את חפותו. לדבריו, מדובר בתלונה כוזבת שהוגשה כנקמה על החלטתו לסיים את היחסים

אישה עם סמארטפון במיטה, אילוסטרציה. ShutterStock
התלונה הכוזבת לכאורה הוכחה בגלל מסרון/ShutterStock

איש עסקים ירושלמי מוכר שוחרר לאחרונה ממעצר בגין חשד לאונס אחרי שהתברר כי המתלוננת בדתה, ככל הנראה, את הסיפור מלבה. השקר התגלה אחרי שבמכשיר הסלולרי של החשוד נמצאה הודעה מהמתלוננת לפיה היא הייתה מרוצה מיחסי המין.

הסיפור אירע לפני כחודש וחצי, אז נעצר הגבר הירושלמי בעקבות תלונה של זוגתו לפיה הוא אנס אותה וביצע בה מעשה סדום. בחקירתו טען כי האישה הגישה את התלונה הכוזבת כנקמה על כך שהחליט לסיים את הקשר ביניהם ושאמר לה שאינו מוכן לסבול את "התנהגותה האובססיבית".

לדבריו, כשעה אחרי שעזב את הבית הגישה האישה את התלונה נגדו בגין אונס שאירע לכאורה כמה ימים קודם לכן. האיש, נחוש בצדקתו ובכך שמנסים להפלילו, הציג לחוקריו מסרון ששלחה לו המתלוננת שעות ספורות לאחר ה"אונס" בו החמיאה לו על "ביצועיו" המיניים, ואף הודתה עד כמה נהנתה לשכב אתו.

המשטרה אמנם ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד, אך בית המשפט הורה על שחרורו המיידי ממעצר, במיוחד לאור ההודעה. סנגורו של החשוד, עורך דין אריאל עטרי, פנה למשטרה בבקשה לקבל את הסמארטפון שהוחרם כדי לתעד את הראיות המבססות את חפות מרשו. אלא שהמשטרה מיאנה לשחרר את המכשיר הנייד, ורק בהתערבות בית המשפט הוחלט שיש לאפשר להעביר אותו לידי ההגנה. השופטת אף ביקרה את הטיפול הבלתי ראוי, לדבריה, של המשטרה והורתה להעביר עותק מהחלטתה לראש אגף חקירות של המשטרה.

"מדובר בתיק שבו מיוחסות עבירות מין חמורות לאדם חף מפשע", אמר עו"ד עטרי. "ההחלטה החשובה מאפשרת לנו להביא את הראיות שיובילו לזיכויו של איש העסקים החשוד".

עוד סיפורים שאסור לפספס:
תיעוד: העבריין "קוסם" סוחט במכות גבר לעיני אשתו וילדיו
ניו זילנד: עשרות לווייתנים נסחפו לחוף ומתו
סרט רע: ניסתה להחנות בסינמה סיטי ונחתה בתעלת מים

(עדכון ראשון: 20:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully