וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה בשירות "פנגו": לא ניתן לשלם על חניה

6.1.2014 / 17:23

שירות הפעלת החניה שמשמש נהגים רבים ברחבי הארץ קרס בשעות האחרונות. לקוחות לא מצליחים לסיים חניה או לחלופין להפעילה. "אתה סומך על שירות מסוים, ופתאום הוא לא עובד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

תקלה בשירות "פנגו": השירות הפופולרי לחניה חווה בשעות האחרונות (שני) תקלות שלא מאפשרות ללקוחות להפעיל אותו, או לחלופין לסיים תשלום על חנייה שכבר התחילו. עבור לקוחות רבים במרכז הארץ מדובר בשירות קריטי, שמאפשר למבקרי הערים לחנות ברחבי העיר ולשלם כחוק. בהיעדר השירות, חשופים הלקוחות לקנסות מצד פקחי החנייה ברחבי הערים.

ניר, תושב תל אביב, ניסה להחנות בצהריים בכחול-לבן ולהשתמש בשירותי החברה. "התקשרתי כרגיל למספר שלהם, 4500*, ואפילו לא שומעים צליל חיוג", הוא מספר. "זו ממש בעיה בשבילי, אני צריך להחנות את האוטו וללכת לעבודה – וככה עשיתי – ואני מקווה שלא אקבל דוח. אני לא יודע מה לעשות". לדבריו, הוא משתמש לעתים תכופות באפליקציה לצורך חניה, ולא ממש תכנן את האופציה שלפתע היא תפסיק לעבוד. "אני אולי אנסה להתקשר לסלופארק, אני לא ממש יודע מה לעשות", סיפר לוואלה! חדשות.

גם רונה, שעובדת בתל אביב, נתקלה בבעיה של פנגו. "אתה סומך על שירות מסוים, ופתאום הוא לא עובד", היא תיארה. "האמת שאני הספקתי להפעיל את השירות בטרם נפל, אבל עכשיו אני לא יכולה לתקשר כדי לכבות את החניה – ולהפסיק את החיוב". יצוין כי קיימים מספר שירותים חלופיים ל"פנגו", שעשויים להוות תחליף, בחלק מהערים, בהם "סלופארק", "איזיפארק", או כרטיסי החנייה הוותיקים.

עיריית תל אביב הודיעה כי היא נחלצת לעזרת הנהגים ותאפשר לחנות באופן חופשי - ללא תשלום - באזורים המסומנים בכחול לבן. עם זאת, חניה מועדפת, בה לא ניתן לחנות גם עם מערכות סלולריות, נאכפת כרגיל.

מחברת "פנגו" נמסר: "פנגו עושה כל שביכולתה על מנת לאתר את מקור התקלה ולתקנה מהר ככל הניתן, לרווחת לקוחותיה. עד לתיקון התקלה מומלץ בינתיים להפעיל חניה בדרכים חלופיות. כל לקוח אשר לא הצליח לסיים חניה בחיוג או באפליקציה, מוזמן לפנות למוקד שירות הלקוחות של פנגו. פנגו מתחייבת לפצות את כל לקוחותיה אשר כשלו מלסיים את החניה במועד המבוקש ושתלונותיהם תמצאנה מוצדקות".

עוד בוואלה! חדשות:
תיעוד: העבריין "קוסם" סוחט במכות גבר לעיני אשתו וילדיו
התקציב קוצץ - ופעילות הטנק שמרתיע את עזה פוחתת
תיעוד עצוב: עשרות לווייתנים נסחפו לחוף ומתו

  • עוד באותו נושא:
  • פנגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully