וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: סוחר פרחים חטף נערים ששדדו ממנו 700 שקל

רמי שני

5.1.2014 / 16:23

על פי כתב האישום שהוגש נגד רפאל שווילי מאשדוד, הוא תקף את שלושת הנערים והכניסם בכוח למכוניתו לאחר שלקחו את הכסף ממוכר בחנותו והיכו אותו. הנערים מואשמים בשוד

אילוסטרציה. ShutterStock
לצד כתב האישום, הוגשה בקשה לעצור את שווילי עד תום ההליכים המשפטיים נגדו/ShutterStock

כתב אישום הוגש בסוף השבוע לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד רפאל שווילי, סוחר פרחים בן 53 מאשדוד, בגין חטיפת קטין ותקיפתו, לאחר ששלושה נערים היכו מוכר בחנות הפרחים שלו שדדו אותו. במקביל, הוגש כתב אישום נגד שלושת הנערים בגין שוד מוכר הפרחים בחנות שבצומת ניר גלים, ליד אשדוד.

עוד חדשות מהארץ:
צפו במהדורה היומית: הפליטים מפגינים, המסעדות קורסות
חברי הנער שנדקר בפתח תקווה: "נאור אף פעם לא חיפש לריב"
2 הרוגות ו-4 פצועים בתאונה חזיתית מצפון לים המלח

על פי כתב האישום שהגישה פרקליטות המחוז הדרומי נגד שווילי, לאחר שזה שמע שהשלושה היכו את אחד מעובדיו ושדדו ממנו 700 שקלים, הוא החל בנסיעה על מנת לתפוס אותם. כשנתקל באחד הנערים, הוא היכה אותו נמרצות, הכניסו בכוחו לתוך רכבו והמשיך בנסיעה לצומת בו חיכה המוכר שהותקף לכאורה. המוכר זיהה את הנער והראה למעסיקו את סימני האלימות שנותרו על ידיו מהתקיפה. אז, על פי כתב האישום, הוציא שווילי מקל מתא המטען של רכבו והיכה את הנער באמצעותו.

בהמשך, כך על פי כתב אישום, דרש שווילי מהנער להתקשר לשני חבריו שנמלטו. "תגיד להם שיחזירו את הכסף בטוב או שלא יהיה טוב", הוא איים עליו. הנער קבע עם שני חבריו פגישה ברחוב באשדוד. שווילי הסיע אותו לשם, כשהוא ממרר בבכי. באשדוד, כשפגשו בשני הנערים האחרים, נטל מהם שווילי את הכסף והכניס גם אותם לתוך מכוניתו.

זמן קצר לאחר שהחל בנסיעתו, הוא נעצר בידי סיור משטרתי, שהזעיקו עדי ראייה. שלושת הנערים שוחררו לאחר שנגבתה מהם עדות וכאמור, בסוף השבוע הוגשו כתבי אישום נגד שווילי ונגד השלושה. לצד כתב האישום, הוגשה לבית המשפט בקשה לעצור את שווילי עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully