וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכן מקנן הסרטן בסכסוך הזה?

נדב שרגאי

2.1.2014 / 8:14

טוב שאבו מאזן הצטרף שלשום ל"אגודה למלחמה בסרטן ההתנחלויות". הדיאגנוזה בעלת הגוון הגזעני הזה ביחס להתנחלויות רווחת, לבושתנו, בקרב השמאל היהודי הקיצוני - יריב אופנהיימר, טליה ששון וחבריהם.

העובדה שאבו מאזן קפץ עכשיו על העגלה הזאת מאפשרת לערוך דווקא מולו בירור תובנתי קצר, שיעמיד את המתנחלים במקום הראוי להם, ואולי ילמד היכן באמת מקננים הסרטן וגרורותיו הרעילות בסכסוך הזה.

רוב המתנחלים - תתפלאו - אינם מאדירים את ערך האדמה על פני ערך האדם. הם אינם מגדלים שאהידים. ספרי הלימוד שלהם אינם מטיפים בצורה שיטתית לשנאת ערבים. הם גם אינם שוללים את זכותם של הערבים לעשרות מדינות משלהם, ואפילו לא את זכותם של המוסלמים לנהל מדינות מוסלמיות.

המתנחלים יולדים ילדים ולא שולחים אותם להתפוצץ באוטובוסים במרכז שכם. רובם המכריע גם אינם מעודדים את ילדיהם לרגום באבנים תחבורה פלסטינית, או לזרוק על עוברי אורח בקבוקי תבערה, ואף לא לדקור בסכינים ערבים ברחובות. האנשים שחיים בתוך "הגידול הסרטני" הזה אינם זוממים לעקור ממקומן התנחלויות ערביות, חוקיות ובלתי חוקיות, ובניגוד לאגדה האורבנית הרווחת - רוב כמעט מוחלט של יישוביהם הוקם על אדמות טרשים, שאיש לא עיבד או ישב בהן קודם לכן.

ממש כמו רוב הפלסטינים, האנשים שחיים ב"גרורות" הרבות של "הגידול" הזה - מאות אלפי נפשות - מגדלים ילדים, נוסעים לעבודה, מתחתנים, אוהבים, רבים, מתרגזים, יולדים, בוכים, צוחקים, ובעיקר גאים להיות חלק מהפרויקט המדהים של חזרת עם ישראל לארצו, כן - דווקא לחלקי הארץ שאותם נהוג לכנות ערש הולדתו של העם היהודי - חברון ובית אל ושילה.

הם משלימים עם קיומו של מיעוט ערבי גדול בתוך ישראל, בעוד אבו מאזן אינו מוכן להשלים עם קיומו של מיעוט, אפילו קטן, שיבחר לדבוק בארצו ולהמשיך לחיות בתוך טריטוריה שמדינת ישראל אולי תעביר לפלסטינים.

אבו מאזן, הבה נאמר גלויות, מבקש לעשות טרנספר לעשרות אלפי יהודים, אבל מזדעזע מהרעיון, הבאמת מזעזע, של טרנספר מקביל לעשרות אלפי ערבים.

ב"תאי הסרטן וגרורותיו", שם חיים המתנחלים, מחנכים לאהבת האדם באשר הוא אדם ומגנים ומתעבים טרוריסטים, אפילו הם יהודים.

בממלכתו של אבו מאזן, לעומת זאת, בוחרים להאדיר טרור וטרוריסטים שרצחו זקנים, נשים וטף, לקרוא רחובות, בתי ספר וכיכרות על שמם ולהעלות הצגות שבהן עורגים ילדים לגורל שאהידיסטי דומה.

עכשיו כבר מסמנים באירופה את המוצרים שמייצרים במושבות שבהן דוגר "הסרטן" כדי להחרים אותם, כפי שבקרוב יסמנו את המיועדים לעקירה, שהרי זה גורלם של תאים סרטניים.

בכלי התקשורת של הרשות מכונות מעשה שיגרה גם חיפה, עכו, רמלה ולוד "התנחלויות", ובספרי הלימוד של הרשות ישראל ותחומיה - מחוקים. זהירות - סרטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully