וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תקף פקח שנתן לו דוח חנייה יום אחרי יום

31.12.2013 / 13:26

תושב הבירה חשוד שתקף פקח בשכונת רוממה, לאחר שזה הצמיד דוח לרכבו. "האיש גנב את הטלפון שלי ונמלט", אמר הפקח, שנזקק לטיפול רפואי. המשטרה: הוגשו תלונות הדדיות על תקיפה

רכבים חונים כאוות נפשם ביום ללא אכיפה בתל אביב, פברואר 2013. דרור עינב
הפקח טען שהוכה על ידי הנהג. חונים בניגוד לחוק בתל אביב/דרור עינב

פקח שניסה לתת דוח חנייה לרכב בשכונת רוממה בירושלים הותקף אתמול (שני) לפי החשד על ידי הנהג, נפצע ונזקק לטיפול רפואי - כך דווח בחדשות 2. בבוקר יצא ס', תושב אבו גוש בן 40, למשמרת בעבודתו. סמוך לשעה 9:00 הבחין בשכונת רוממה ברחב שחנה על המדרכה. לאחר שרשם לרכב דוח על סך 500 שקלים הותקף לפתע על ידי בעל הרכב, תושב מזרח ירושלים.

"הבחנתי ברכב שחונה על המדרכה, ירדתי מהקטנוע, בדקתי את הרכב וצילמתי", סיפר ס'. "פתאום יצא בריון מתוך איזה בניין והחל לתקוף אותי באגרופים, אני חושב שהוא עשה גם שימוש בחפץ חד כלשהו". התקיפה אירעה ככל הנראה על רקע דוח שרשם הפקח יום קודם לכן לאותו הנהג. הפקח ההמום ניסה להתגונן אולם הנהג הזועם המשיך לתקוף אותו לטענתו.

הסיפורים החמים בחדשות:
נתניהו על החגיגות ברשות: "רוצחים אינם גיבורים"
רוסיה: הקוזאקים פשטו על וולגוגרד, כלבנים ברחובות סוצ'י
תגלית בת 2,000: אריגים שנצבעו בחילזון נמצאו במדבר

לדברי הפקח, רק בזכות חייל שהיה במקום שהגן עליו, האירוע הסתיים: "במקרה חייל וחברה שלו חילצו אותי. החייל צעק עליו, הוא גנב את הטלפון שלי וברח משם. לאחר מכן החייל הזמין משטרה ומד"א פינו אותי באמבולנס לשערי צדק". הוא הוסיף: "העין שלי נפוחה. כל הפנים שלי עם שריטות".

הפקח סובל מחבלות ושריטות בראשו ומחלים כעת בביתו, אך הוא מתכוון לחזור לעבודה כבר בימים הקרובים: "לא אתן לבריון להפסיק את חיי. הטענה שלי היא כלפי המשטרה, משום שהוא הגיש תלונה כנגדי והם חקרו אותי גם בחשד לתקיפה. אני לא מבין, החוק לטובת מי שתוקף או מי שהותקף? למה המשטרה לא יכולה לבדוק טביעות אצבעות על הטלפון ולראות שהוא גנב לי אותו?".

במשטרת ירושלים מסרו בתגובה: "הנהג קיבל דוח לפני מספר ימים וניסה למנוע מתן דוח נוסף. הוגשו תלונות הדדיות על ידי הנהג והפקח על רקע התקיפה, ושניהם עוכבו לחקירה ושוחררו בתנאי הרחקה זה מזה".

עיריית ירושלים מסרה בתגובה: "במסגרת פעילות פקחי אגף החניה ואכיפת החוק רשם הפקח דוח חניה בגין חניה במקום אסור ובניגוד לחוק. בעקבות רישום הדוח, התנפל על הפקח נהג הרכב ותקף אותו. כתוצאה מהתקיפה פונה הפקח לחדר המיון בבית החולים שערי צדק, טופל ושוחרר לביתו. הוגשה תלונה במשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully