וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד נהרג מרכבת חולפת ליד לוד; הנסיבות נבדקות

29.12.2013 / 16:15

האיש, בשנות ה-40 לחייו, נפגע במהלך עבודתו ליד תחנת הרכבת בעיר. צוותי הצלה ביצעו בו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו. נסיבות המקרה טרם הובהרו

צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד

לאחר ניסיונות החייאה ממושכים, קבעו צוותי הצלה את מותו של עובד רכבת כבן 40 שנפצע היום (ראשון) באורח קשה מאוד מרכבת שפגעה בו במהלך עבודתו סמוך לתחנת לוד. כפי הנראה, הגבר עבד כמפקח ברכבת ישראל והנסיבות בעטיין נפגע מהרכבת טרם התבררו. "מדובר בתאונת עבודה מצערת שפרטיה נבחנים כעת", נמסר מרכבת ישראל. "אנו שולחים את תנחומינו למשפחה ומקווים שלא ידעו עוד צער".

תאונה בתחנת הרכבת לוד, עובד נהרג מפגיעת קטר. דצמבר 2013. דרור עינב
סמוך למקום התאונה, אחר הצהריים בלוד/דרור עינב

פראמדיק מד"א, אחאב אסקולנה, שהגיע למקום, סיפר: "קיבלנו קריאה על הולך רגל שנפגע מרכבת סמוך למתחם הרכבת בלוד. כשהגענו ראיתי גבר כבן 40 שוכב סמוך למסילה כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם חבלת ראש קשה. מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי ולבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמה, עיסויים ותרופות. לצערנו, בסופן נאלצנו לקבוע את מותו. אזרחים שהיו בתחנת הרכבת בזמן התאונה סיפרו כי ראו אדם הולך בסמוך לפסים ולאחר מכן שמעו חריקת בלמים חזקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
תאונה בתחנת הרכבת לוד, עובד נהרג מפגיעת קטר. דצמבר 2013. דרור עינב
תאונה בתחנת הרכבת לוד, עובד נהרג מפגיעת קטר. דצמבר 2013/דרור עינב
תאונה בתחנת הרכבת בלוד, עובד נהרג מפגיעת קטר. דצמבר 2013. דוד מחפוד, זק"א
"ראו אדם הולך ליד הפסים ושמעו חריקת בלמים חזקה". זירת התאונה, אחר הצהריים/זק"א, דוד מחפוד

לפני כשלושה חודשים נדרסו למוות אביב שרעבי, בן 19, ואבי מור, חייל בן 20, שניהם מאור יהודה, כשנפגעו מרכבת משא באזור עמק חפר. שני צעירים נוספים שבילו עמם בלילה לא נפגעו בתאונה. צוותי מד"א קבעו את מותם. על פי החשד, השניים יצאו עם שני חברים נוספים ממועדון סמוך והחלו לצעוד על פסי הרכבת ליד אזור התעשייה עמק חפר.

שני החברים, גם הם כבני 20, התקשרו למוקד מד"א ודיווחו כי חבריהם שהלכו סמוך למסילת הרכבת נפגעו ממנה. צוותי מד"א וניידת טיפול נמרץ שהגיעו למקום מצאו את השניים עם פגיעות קשות ונאלצו לקבוע את מותם במקום.

תאונה בתחנת הרכבת בלוד, עובד נהרג מפגיעת קטר. דצמבר 2013. דוד מחפוד, זק"א
תאונה בתחנת הרכבת בלוד, עובד נהרג מפגיעת קטר. דצמבר 2013/זק"א, דוד מחפוד
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully