וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת אישה נמצאה לצד 3 גברים שיכורים בבאר שבע

רמי שני

28.12.2013 / 11:29

גופת אישה בשנות ה-40 לחייה נמצאה מוטלת בדירה בעיר, והשלושה ששהו לצדה עוכבו לחקירה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, ובשלב זה נבדקת גם האפשרות שמדובר ברצח

גופת אישה בשנות ה-40 לחייה נמצאה הבוקר (שבת) ללא רוח חיים בדירה בבאר שבע, שבה שהו באותה העת שלושה גברים בגילופין. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ועכבה את השלושה לחקירה, כשבמקביל לא נפסל החשד שמדובר ברצח. הגופה הועברה לנתיחה במכון הפתולוגי באבו כביר.

בתחילת החודש נמצאה גופה חרוכה של גבר בן 40 מהצפון ביער סמוך לשפרעם שבגליל התחתון, שלפי חשד המשטרה נרצח במקום. למקום הוזעקו כוחות משטרה והזירה נסגרה כדי לאפשר לחקור את המקרה ולתעד את הראיות. מפקד תחנת שפרעם, ניצב-משנה רמי ניימרק, אמר לוואלה! חדשות כי לפי הממצאים הראשוניים מדובר ברצח, אך הוסיף שהחוקרים בודקים גם כיוונים נוספים כמו תאונה או התאבדות. יצוין שהאיש אינו מוכר לרשויות או למשטרה.

שלושה ימים קודם לכן, צעיר בן 19 מנצרת נורה למוות בשעה שרכב על קטנוע בשכונה המזרחית בעיר. הצעיר, עבד אל-ראזק איברהים עבד, נפצע אנושות מהירי, ומת זמן קצר אחר כך בבית החולים האיטלקי. צעיר נוסף בן 19 שהיה עמו נפצע גם הוא מהירי, ופונה לבית החולים כשהוא במצב בינוני. כשעתיים אחרי הירי נעצרו שני תושבי העיר הצפונית, בני 19 ו-21, בחשד שהיו מעורבים במעשה. הם הועברו לחקירת הימ"ר. כמו כן נעצרו שני תושבים נוספים, בשנות ה-20 לחייהם, בחשד למעורבות בירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully